fbpx

מייל: dekeldekel24@hotmail.com

טלפון: 054-3964646

חברות הדברה בחולון – טיפים והמלצות

מדבירים בחולון

מחפשים שירותי הדברה בחולון? מה הטיפים החשובים שכדאי לדעת לפני שמזמינים מדביר בחולון? כמה עולה הדברה לבית בחולון? עדיף ריסוס או שימוש בג'ל? ריכזנו עבורכם את כל הטיפים החשובים בנושא הדברת מזיקים בחולון..

 

רקע כללי על העיר חולון

חולון נמצאת בין עשר הערים הגדולות ביותר בישראל, היא ממוקמת באזור תל אביב, בין ראשון לציון ובת ים, ויש בה כמעט 200,000 תושבים. באזור המרכז חולון היא העיר השנייה בגודלה, אחרי תל אביב שהיא העיר הגדולה ביותר. מטבע הדברים, כמו כל עיר שמונה אוכלוסיה רבה ובנייני מגורים רבים, חולון היא מוקד אטרקטיבי לסוגים שונים של מזיקים. המזיקים השונים יכולים להגיע משטחים חקלאיים שנמצאים בקרבת מקום (בעיקר לכיוון ראשון לציון), או כתוצאה מהצטברות גדולה של אשפה ושפכי ביוב שנגרמים מפעילות התושבים שמאכלסים את העיר.

עיריית חולון מקפידה על שמירת העיר במוקדים העירוניים הציבוריים נקייה ממזיקים או מהצטברות של תנאי מחייה שבהם המזיקים השונים יכולים לקנן ולהתרבות, אך זה לא מספיק – אין בית בחולון שלא נתקל בהופעתם של מזיקים שונים ומגוונים ואז נדרש להזמין שירותי הדברת מזיקים בחולון.

 

הדברת חולדות בבית בחולון

 

שיטות להדברת מזיקים בחולון

העיקרון המנחה בבחירת שיטות להדברת מזיקים בעיר חולון הוא – מזיקים שונים דורשים שיטת הדברה שונה. לכל אחד מהמזיקים יש אופי שונה והוא דורש תנאי מחייה סביבתיים שונים, ולכן גם טיפול ההדברה הוא שונה ומותאם ביחס לסוגי המזיקים. לדוגמה: בית שנמצא בקרבת מרכז העיר וסובל ממכת חולדות או עכברים יקבל טיפול הדברת מכרסמים שונה לחלוטין מבית שנמצא בפרברי העיר. אמנם מדובר באותה בעיית מזיקים, בשני המקרים מדובר במכרסמים, אך מקור הבעיה שונה ולכן גם שיטת ההדברה צריכה להתאים לכך.

הדברת חולדות בחולון, בבית שנמצא במרכז העיר, דורשת טיפול מקיף שבראש ובראשונה ימנע את הגעתן של החולדות אל הבית. לרוב חולדות מגיעות אל הבית מתוך פתחי ביוב שנמצאים ברחובות העיר, ובמקרים שבהם הבית נמצא במרכז העיר החולדות יכולות להגיע גם דרך הגג של הבניין. חולדות בגג מוצאות את דרכן אל הבית דרך צינורות האינסטלציה של הבניין, והן יוצרות מחילות דרכן יוכלו להימלט בקלות ולמצוא מקומות מסתור בהם יוכלו לקנן ולהתרבות.

טיפול בתוך הבית ובחוץ

הדברת חולדות דורשת טיפול בתוך הבית, את זה מדביר בחולון יעשה על ידי מלכודות מאחר והשימוש ברעל נגד חולדות בתוך הבית עלול להיות מסוכן ליושבי הבית ולחיות המחמד. לוכד חולדות בחולון צריך קודם כל לזהות את פתחי המעבר שדרכם מגיעות החולדות אל תוך הבית, ורק לאחר שמצא את המחילות ופתחי המעבר, וטיפל בהן כדי שלא יוכלו לשמש את החולדות שוב, אז יציב מלכודות בנקודות מסוימות שבהן החולדות נמצאות וינקה את הבית מהחולדות. במידה והמקור שממנו הן מגיעות הוא פתח ביוב או גג הבניין, מדבירים מוסמכים יבצעו ריסוס שיהפוך את המוקד ללא אטרקטיבי עבור החולדות, ובנוסף לכך גם יפזרו רעל נגד חולדות במקומות מסתור שאליהם אין לילדים ולחיות המחמד גישה. כך מדבירים מומלצים יבצעו הדברת חולדות בחולון באופן יעיל ומקצועי.

לעומת זאת, כאשר מדובר בהדברת מזיקים בחולון, בבית שנמצא בפרברי העיר, הטיפול יהיה שונה לחלוטין ויתמקד בבית עצמו ולא בסביבה שלו. ריסוס לבית בחולון דורש הבנה של שטחי העיר והתאמת חומר הריסוס לבית אותו תרצו להדביר. ישנם חומרי ריסוס ירוקים שמשמשים להדברה ירוקה, אלו יעילים כנגד חרקים ומזיקים פחות עמידים. כאשר מדובר בחולדות מדבירים נדרשים להשתמש בחומרי הדברה יותר חזקים ובנוסף לכך הדברה בבית שנמצא בפרברי העיר לרוב תעניק התייחסות גדולה יותר לטיפול הדברה מונע באזור החצר של הבית, כך המתחם כולו יסומן עבור המזיקים, ובפרט החולדות, כאזור שאליו הן לא צריכות להיכנס.

 

הדברה ירוקה בחולון

מדבירים בחולון מציעים שיטות הדברה שונות, כפי שפירטנו שאלו מותאמות לסוגי המזיקים השונים ולמיקום האזור אותו צריכים להדביר. מעבר שלשיטות ההדברה השונות ישנה גם אופציה לבחור בדרך הפופולרית של הדברה ירוקה, במיוחד כאשר מדובר באזור כמו חולון שמתאפיין בתושבים רבים ולכן חומרי הדברה יכולים להוות סיכון של הרעלה לילדים קטנים ולחיות מחמד. הדברה ירוקה בחולון יכולה להתבצע בדרך של ריסוס ירוק לבית או באמצעות ג'ל ומלכודות, זאת כאמור באתם לאיזה סוג של הדברת מזיקים אתם צריכים בבית.

חומר סינתטי עם ריכוז רעל נמוך

שירותי הדברה בחולון אצל מדביר שמעניק טיפול בשיטת הדברה ירוקה, זה כמו הדברה ירוקה בכל אזור אחר, היא מבוססת על השימוש בחומרים סינתטיים שאין בהם רעל כימי כלל, אותם משלבים יחד עם חומרי הדברה בעלי ריכוז רעל נמוך מאוד, והשילוב בין שני החומרים הללו יוצר תערובת אותה ניתן לרסס בבית או להדביר בצורה אחרת, ושיטה זו נקראת הדברה ירוקה.

הדברה ירוקה בחולון לא אמורה לעלות מחיר יקר יותר מכל סוג אחר של הדברה, אך כדאי לוודא היטב שאתם מזמינים מדבירים בחולון שיודעים את הסוגים השונים של חומרי ההדברה הירוקה, וכך הם יוכלו להתאים לבית שלכם את החומר הטוב ביותר שיביא לתוצאות יעילות כנגד המזיקים שמהם אתם רוצים להיפטר. הדברת מזיקים בחולון מחייבת הבנה מקצועית ולכן השתמשו אך ורק במדבירים מוסמכים בעלי היתר הדברה ורישיון מטעם המשרד להגנת הסביבה.

 

מנחם הורוביץ יצא לבדוק איך עושים הדברה

 

חברות הדברה בחולון

מחפשים מדבירים מומלצים בחולון? גור הדברות מציעים מגוון שיטות יעילות להדברת מזיקים בחולון. בעיר חולון חייבים לבחור מדביר מקצועי שמכיר את שטחי העיר! יש חברות הדברה בחולון שמציעות שירות זול, אך כדי שהוא יהיה גם יעיל כנגד המזיקים עליהם גם להיות מקצועיים! בדקו היטב מיהם המדבירים המומלצים בחולון, כך לא תצטרכו להתמודד עם הצורה בהדברת מזיקים לאחר כמה חודשים שוב פעם. בין אם אתם צריכים הדברה לבית בחולון או הדברה לעסקים, צוות המדבירים שלנו ישמח לעמוד לשירותכם בכל עת.

 

חברת גור הדברות

“גור הדברות” פועלת באישור המשרד לאיכות הסביבה, רישיון הדברה מספר 2031.
חשוב לציין בגור הדברות תקבלו אחריות מקצועית מלאה. במקרה הצורך, במידה והבעיה לא נפתרה במלואה, נבוא שוב פעם לעשות הדברה בחינם !

נשמח להעניק לכם שירות מקצועי ואדיב – גור מדבירים באהבה.

מפת עמוד - תוכן עניינים
צרו איתנו קשר

פוסטים אחרונים

זיהוי פשפש המיטה על המזרון

פשפש המיטה זיהוי

פשפש המיטה זיהוי מקדים פשפש המיטה זיהוי מקדים לפני הדברה – איך מזהים את פשפש המיטה? כדי לזהות נגיעות של פשפשי מיטה

קרא עוד »
הדברת חולדות במטבח של מסעדה

הרחקת חולדות מהבית

המלצות להדברת חולדות הדברת חולדות או הדברת עכברים בבית פרטי, שונה לגמרי ממקרים של הדברת עכברים וחולדות בבניין מגורים. חולדות בבית פרטי

קרא עוד »
לכידת חולדות בתל אביב בתוך מעלית

חולדת החוף

לחולדת החוף יש כמה שמות שונים, שכולם ניתנו לה כחלק מתיאור הפעילות שלה. השם הראשון של חולדת החוף הוא – חולדה נודדת,

קרא עוד »
מחיר הדברת מכרסמים חולדות ועכברים

עכבר השדה

כשמו כן הוא, עכבר שגדל בשדה ושם הוא מנהל את חייו. עכבר השדה דומה מאוד לעכבר המצוי, רק שבשונה מהעכבר המצוי שפועל

קרא עוד »
הדברת עכברים בבית תמונה

עכבר מצוי

לא לחינם סוג עכברים זה נקרא – "עכבר מצוי". אם נתקלתם בעכבר בבית, סביר להניח שמדובר בעכבר המצוי. אמנם יש לא מעט

קרא עוד »
חולדה מטפסת על חלון דירה

נשיכת חולדה

תושבים רבים במרכז הארץ נתקלים לא פעם בחולדות שמתרוצצות ברחובות העיר. הסיבה העיקרית להופעתן של החולדות היא עבודות התשתית של הרכבת הקלה,

קרא עוד »
Facebook
Twitter
Pinterest
Tumblr
Telegram
WhatsApp
Email

פוסטים אחרונים

הדברה נגד גוקים מכל הסוגים

ג'וקים בראשון לציון

הדברת ג'וקים בראשון לציון ערים כמו ראשון לציון, שמלאות בבתי תושבים וגם בעסקים רבים ואזורי מסחר ותעשייה, מחייבת שימוש בחומרי הדברה ירוקה,

קרא עוד »
לוכד עכברים וחולדות במרכז

מכרסמים ביתיים

מכרסמים ביתיים ישנם סוגי מכרסמים שהסתגלו לאורח החיים הבייתי והתרגלו למצוא כל מה שנדרש להם בסביבה שקרובה לאזורי הבתים ושכונות המגורים. את

קרא עוד »
לכידת חולדה בבית בתל אביב

לכידת עכברים

לוכד עכברים מומלץ בשונה מחולדות העכבר הוא חיה מאוד פחדנית, דבר שגורם לה לפעול פעמים רבות מתוך לחץ וחרדה, לכן שימוש של

קרא עוד »
חייג עכשיו..
× שלחו וואטסאפ
דילוג לתוכן