fbpx

מייל: dekeldekel24@hotmail.com

טלפון: 054-3964646

הדברה באור יהודה

אור יהודה היא עיר מפותחת שלא מפסיקה להתפתח עוד ועוד.. היא מונה כ – 37,000 תושבים ותנופת הבניה בעיר רק תמשיך ותביא לגידול במספר התושבים. אז למה חשוב להקפיד על ביצוע הדברה באור יהודה? מה המחיר של שירותי הדברה באור יהודה? איזה סוגי מזיקים נפוצים במיוחד באזור אור יהודה? ומה ההבדל בין הזמנת מדביר לבניין ושירותי הדברה לדירה או לבית פרטי?

ריכזנו עבורכם את כל המידע בנוגע להזמנת שירותי הדברה באור יהודה והסביבה..

הדברת מזיקים באור יהודה

אור יהודה נמצאת בסמוך לשדה התעופה בן גוריון ובמרחק של 7 קילומטרים מתל אביב, אך לא זו הסיבה שמגיעים אליה מזיקים מסוגים שונים. בצידה המערבי והדרומי של אור יהודה יש שטחים פתוחים, בהם למזיקים קל מאוד לקנן ומשם לחדור אל תוך שכונות המגורים בעיר.

בשכונת 'נווה סביון' יש כ – 2,500 יחידות דיור, בהם בניינים גבוהים עם כמות גדולה של דיירים, בתים פרטיים ובתים מדורגים. במסגרת הבניה החדשה בעיר הוקמה גם השכונה 'נווה רבין' וכחלק מגידול כמות התושבים הוקמו גם בתי ספר, אזורי תעסוקה, אזור התעשייה החדש 'יהלום' שנבנה בדרום העיר, ועוד מוסדות ציבור שונים כמו היכל התרבות, בריכת שחייה, מרכז למדעים ואומנויות, ועוד..

כמובן שכל אלו מייצרים תנאים טובים לקינון והתרבות של סוגי מזיקים שונים, לכן חלה עליה בביקוש עבור שירותי הדברת מזיקים באור יהודה על כל אזוריה ושכונות המגורים שבה.

חברת גור הדברות

צוות המדבירים של חברת גור הדברות מעניק שירותי הדברה בכל אזורי העיר אור יהודה. אנו מספקים הדברת מזיקים לבתים פרטיים, דירות מגורים, מוסדות וגופי ציבור, הדברה לעסקים, חנויות או משרדים, הדברה לוועד בית של בניין או למנהלי תחזוקה של אזורי תעשייה, מסחר ועוד..

אנו מתחייבים לזמינות מהירה וביצוע מקצועי של הדברה מקיפה בכל האזור הנגוע. אנחנו לא עוד חברת הדברה באור יהודה, אנחנו מהמובילים בתחום ולא סתם השם 'גור הדברות' הפך שם דבר בענף ההדברה בכל הערים שבאזור גוש דן ומחוז תל אביב.

נגן וידאו אודות הדגמת הדברת יתושים בתכנית שווה בדיקה בערוץ 2
נגן וידאו אודות הדברת חרקי מזון במטבח

100% אחריות לעבודה

אצלנו תקבלו 100% אחריות לביצוע העבודה. אם בעיית החרקים לא נפתרה באופן מלא, או שחזרו מזיקים נוספים למתחם – תקבלו מאיתנו הדברה נוספת בחינם, עד שנביא למיגור מלא של כל המזיקים במקום. צוות המדבירים שלנו מנוסה ומיומן בטיפול נגד מזיקים מכל הסוגים, ולכל בעיית מזיקים נשלח מדביר מקצועי המתמחה בטיפול נגד אותו סוג מזיקים ספציפי.

⊗ ⇐ מחירים מעולים להדברה באור יהודה: החל מ – 200 ₪
⊗ ⇐ הדברה באישור המשרד להגנת הסביבה, רישיון מס' 2031
⊗ ⇐ שילוב שיטות שונות של הדברה ירוקה נגד חרקים
⊗ ⇐ 100% אחריות בכל הדברת מזיקים באור יהודה והסביבה
⊗ ⇐ זמינות מהירה לביצוע הדברה בבית, בדירה או בעסק
⊗ ⇐ צוות מדבירים באור יהודה המתמחים בכל סוגי המזיקים
⊗ ⇐ שירות לקוחות ברמה הכי גבוהה בענף ההדברה בישראל
מפת עמוד - תוכן עניינים

הדברה לעסקים באור יהודה

בשנת 2007 התפרקה המועצה האזורית רמת אפעל, כך הפכה רמת פנקס לשכונה רשמית באור יהודה. ברבות השנים הפכה אור יהודה לעיר מרכזית המחברת את כל האזורים הסובבים אותה – קריית אונו, כפר מעש, סביון, יהוד-מונסון, גני תקווה ואפילו אזורים בחלקה המזרחי של רמת גן. מטבע הדברים, נפתחו באור יהודה עסקים רבים וחברת גור הדברות מספקת מסלול קבוע של הדברה לעסקים באור יהודה והסביבה.

חברת גור הדברות מציעה שירותי הדברה שוטפים לעסקים באור יהודה. בין אם מדובר במסעדה, חנות, משרד, מפעלים או מחסני מזון, צוות המדבירים שלנו ישמח להעניק לכם הדברה לעסק באופן שוטף וכך תשמרו על העסק שלכם נקי מחרקים ומזיקים באופן קבוע.

הדברה ירוקה ובטוחה לסביבה

גור הדברות עובדים באישור המשרד להגנת הסביבה, ברישיון היתר הדברה מספר 2031. צוות המדבירים שלנו מתמחה במתן שירותי הדברה ירוקה בטוחה וידידותית לסביבה. הדברה ירוקה תאפשר לנו להגן על בעלי החיים והתושבים במרחבי העיר, תוך שמירה על מרחב מחיה ללא מזיקים.

מזיקים נפוצים באזור אור יהודה

באור יהודה נוכל למצוא כמעט את כל סוגי המזיקים: פשפשי מיטה, נמלים, ג'וקים, יתושים, עש, דבורים, צרעות, חולדות, עכברים ועוד.. סוגי המזיקים שעבורם תושבי העיר יזמינו מדביר באור יהודה בכמות הכי גבוהה, הם אלו שגורמים הכי הרבה נזק, אלו שהכי מטרידים, או אלו שהכי מפחידים.

בין אלו שגורמים הכי הרבה נזק נמצא כמובן את החולדות והעכברים, שעלולים לפגוע בצינורות ביוב, חוטי חשמל, ותשתיות נוספות. גם נמלים נחשבות לגורמי נזק כשהן מפוררות קירות או משטחי רצפה בבית או בגינה. ויש עוד גורם נזק פופולארי אחד – העש.

עש המזון יגרום נזק במטבח ויאלץ אתכם לזרוק המון חבילות מזון נגועות לפח. עש הבגדים יהרוס בדים, בגדים בארונות, וילונות וכדומה. עש בונה הנרתיק יבנה נרתיקים עם גלמים של עש על קירות הבית, ואלו יגרמו להרס בטיח של קירות הבית וגם לשטיחים או וילונות מהם הם עלולים לאכול עם בקיעת הגלמים מהנרתיק.

המזיקים שהכי מטרידים הם כמובן יתושים, זבובים וגם צרצרים. יש גם את פשפשי המיטה שמצליחים גם להטריד וגם להפחיד יחד. מזיקים נוספים במחלקת המפחידים יהיו ג'וקים מכל הסוגים, כיני יונים, עכבישים, קרציות ואיך אפשר בלי – דבורים וצרעות.

נגן וידאו אודות מנחם הורוביץ בתכנית שווה בדיקה בערוץ 2 - איך עושים הדברה לבית?
נגן וידאו אודות הדברת פשפש המיטה בקיטור

להתייעצות וקבלת מחיר הדברה - שלחו פניה

או חייגו אלינו: 054-396-4646

הדברה לבית, דירה או בניין

כשבאים לבצע הדברה לבית, הדברה לדירה, או הדברה לבניין, צריך להבין מה רמת הנגיעות שקיימת במתחם הנגוע ומה רמת החשיפה למזיקים נוספים שעלולים להגיע מהאזורים המקיפים את המתחם הנגוע כלפי חוץ.

לדוגמה: בית שסובל מנגיעות של ג'וקים, המגיעים אליו מפתח חשוף של ביוב או מהצטברות של פסולת ואשפה בקרבת מקום, לא יוכל למגר את הג'וקים מהבית באופן מלא ללא מתן טיפול הדברה נגד ג'וקים גם לאזור החיצוני שממנו מגיעים ג'וקים נוספים לבית.

הדברת נמלים בדירה תחייב התייחסות למקור שממנו מגיעים הנמלים אל תוך הדירה עצמה. לרוב יהיה מדובר בקיני נמלים שנמצאים בתוך קירות הבניין, דבר המחייב טיפול מקיף ברמת הבניין כולו ולא רק עבור אותה דירה ספציפית.

הדברה לבניין

במקרים של הדברה לבניין הגורמים הסביבתיים שמהם מגיעים המזיקים לשטח הבניין, יהיו לרוב מערכת הביוב, חדר האשפה, או קרבת הבניין לשטח פתוח, אזורי מסחר, חנויות, מסעדות וכדומה. מדביר מומלץ ידע לטפל בבעיה גם ברמת הדיווח לשירותי התברואה המוניציפאליים בעירייה, וגם ברמת מתן טיפול הדברה לבניין ולכל אזורי הקינון שנמצאים בו.

מחירי הדברה באור יהודה

מחיר הדברה לבית באור יהודה יקבע לפי גודל שטח הבית, סוג המזיקים שצריך להדביר, ורמת הנגיעות של המזיקים במקום. כשמבצעים ריסוס לבית אפשר לחלק את הריסוס לשתי קבוצות שונות של סוגי מזיקים: אחת – ריסוס נגד ג'וקים ונמלים, והשניה – ריסוס נגד עכבישים, תולעים, דג הכסף וחרקים קטנים דומים.

מחיר ריסוס לדירה באור יהודה ינוע בין 240 ₪ ל – 300 ₪ , ואם מדובר בהדברה לבית פרטי עם שטח קרקע המחיר יכול לעלות גם מעל 500 ₪ בהתאם לגודל השטח של הבית והגינה. מחיר הדברת עש באור יהודה ינוע בין 260 ₪ ל – 360 ₪ , תלוי בגודל הדירה ובסוג העש שצריך להדביר. מחיר להדברת פשפשים באור יהודה ינוע בין 270 ₪ ל – 400 ₪ ואם מדובר בפשפש המיטה המחיר יהיה 600 ₪ לכל חדר נגוע.

נגן וידאו אודות ריסוס בית נגד צרעות
נגן וידאו

לחברת גור הדברות יש 30 שנות ניסיון (החל משנת 1993) של עבודת שטח

הדברה ירוקה מקצועית ויעילה, לאחר בדיקה יסודית של המתחם הנגוע

לחברת גור הדברות יש 30 שנות ניסיון

של עבודת שטח (החל משנת 1993)

הדברה ירוקה מקצועית ויעילה

לאחר בדיקה יסודית של המתחם הנגוע

נגן וידאו אודות הדברת גוקים בארונות מטבח

שאלות על הדברה באור יהודה

ריסוס לבית באור יהודה יעלה בין 200-400 ₪ תלוי בגודל הבית וסוג המזיק. הדברה לבית פרטי תקבע בהתאם לגודל הבית והחצר.

כן. ריסוס הדברה ירוקה נקרא ‘ריסוס ירוק’ , זהו ריסוס המורכב מתערובת חומרי הדברה בריכוז רעלים נמוך.

כן. חברת גור הדברות מעניקה אחריות לכל עבודה. אם המזיקים לא נעלמו נבוא ונעשה שוב הדברה בחינם.

הדברה באמצעות ריסוס תאפשר נגישות למקומות מסתור חבויים, לכן ריסוס יתאים להדברת כל חרק שמקנן במקום לא נגיש. לדוגמה: ג'וקים, פשפשים, נמלים, עכבישים וכדומה..

הדברה של דירה תיקח בין כחצי שעה לשעה. תלוי בגודל הדירה כמובן.

אחרי ריסוס לבית מומלץ לחכות מחוץ לשטח הבית המודבר כשעה.

להתייעצות וקבלת מחיר הדברה - שלחו פניה

או חייגו אלינו: 054-396-4646

שיטות הדברה

השיטה הנפוצה ביותר להדברה נגד מזיקים היא ריסוס. היתרון המרכזי של הדברה בריסוס זה אופן פיזור חומר ההדברה בתוך המרחב הנגוע. על ידי ריסוס לבית אפשר לפזר חומרי הדברה בתוך חריצים נסתרים ואזורים שלא ניתן לגשת אליהם באופן ידני. רבים נוטים לחשוב שאם מדובר בריסוס אז לא יכול להיות שזו הדברה ירוקה, אך בפועל זו טעות. החומר בו משתמשים לריסוס דירה יכול להיות חומר הדברה ירוקה או כל חומר אחר שהמדביר ישים במיכל שממנו הוא מרסס.

כל חומר הדברה המשמש עבור ריסוס בית באור יהודה חייב להיות מאושר ע"י המשרד להגנת הסביבה ומשרד הבריאות, וכל מדביר באור יהודה חייב להחזיק ברישיון היתר הדברה בתוקף כדי לבצע הדברה לדירה, בית או כל מתחם אחר.

מידע המלצות ומחירים

סוג המזיק
שיטת הדברה
מחיר הדברה
ג'וקיםהדברת ג'וקים באור יהודה תתבצע לרוב באמצעות ריסוס. אזורי הנגיעות העיקריים יהיו פתחי ביוב, צינורות אינסטלציה, מחסנים סגורים, מרתפים, חדרי זבל, ארונות חשמל, מאחורי מכשירי חשמל, ארונות מטבח.מחיר הדברת ג'וקים באור יהודה ינוע בין 240 ₪ ל – 300 ₪ לדירה. עבור בית פרטי המחיר יקבע בהתאם לגודל שטח הבית ורמת הנגיעות של ג'וקים בשטח הבית.
נמליםהדברת נמלים באור יהודה אפשר לבצע על ידי ריסוס, ג'ל הדברה טבעי, או אבקה להדברת נמלים. שיטת ההדברה תלויה בסוג הנמלים, נמלת האש תצריך טיפול יותר רציני. בכל מקרה הדברה מוצלחת מצריכה חיסול של המלכה המטילה שנמצאת בקן.מחיר הדברת נמלים באור יהודה ינוע בין 240 ₪ ל – 300 ₪ לדירה. לבית פרטי יקבע מחיר בהתאם לשטח הבית, גודל החצר ורמת הנגיעות הקיימת של בבית.
פשפשיםהדברת פשפשים באור יהודה נבצע באמצעות ריסוס. כדי להדביר גם את הביצים שטרם בקעו, גם את הנימפה (השלב לאחר בקיעת הביצה) וגם את הפשפש הבוגר, צריך להשתמש גם במכשיר קיטור אדים מיוחד להדברת פשפשים.מחיר הדברת פשפשים באור יהודה ינוע בין 270 ₪ ל – 400 ₪ לדירה. מחיר הדברת פשפש המיטה יהיה 600 ₪ לחדר. מחיר בית פרטי יקבע בהתאם לגודל הבית.
דבורים וצרעותהדברת דבורים וצרעות באור יהודה אפשר לבצע ע"י ריסוס חומר הדברה ישירות על הקן, או פינוי הקן למקום אחר. כשלא יודעים היכן נמצא הקן אפשר להשתמש במלכודת שתופסת את הדבורים או צרעות, או בפיתיון שהדבורים או הצרעות ייקחו איתן לקן.מחיר הדברת דבורים או הדברת צרעות באור יהודה ינוע בין 350 ₪ ל – 400 ₪ עבור הדברת קן צרעות או הדברת כוורת דבורים אחת.
טרמיטיםהדברת טרמיטים באור יהודה נבצע בריסוס חומרי הדברה באופן נקודתי למקום הנגוע – משקוף או קיר שקיימת בו נגיעות של טרמיטים, או על ידי קדיחה והחדרת חומר הדברה אל תוך יסודות הבית כולו – כטיפול מונע או למקרה של נגיעות רחבה בכל הבית.מחיר הדברת טרמיטים באור יהודה ינוע בין 300 ₪ ל – 400 ₪ לטיפול נקודתי. המחיר לקדיחה והחדרת חומר ליסודות הבית ינוע בין 1,200 ₪ ל – 3,000 ₪ תלוי בגודל הבית.
קרציותהדברת קרציות באור יהודה נעשה באמצעות ריסוס לבית, עם דגש על אזורים שמהם הקרציות עלולות להגיע שוב פעם בעתיד. הריסוס צריך לתחום את גבולות הבית כשטח מוגן שאין אפשרות כניסה של קרציות חדשות לתוכו.מחיר הדברת קרציות באור יהודה ינוע בין 280 ₪ ל – 400 ₪ לדירה. לבית פרטי או שטח גינה, המחיר יקבע בהתאם לגודל השטח.
עשהדברת עש באור יהודה נבצע על ידי ריסוס או באמצעות שימוש במלכודות. עש המזון יצריך ריסוס באזור המטבח, עש הבגדים יצריך ריסוס בארונות, עש בונה הנרתיק יצריך ריסוס על הקירות. מלכודות אפשר לפזר איפה שרוצים והעש ימשך אליהן וידבק בהן.מחיר הדברת עש באור יהודה ינוע בין 260 ₪ ל – 300 ₪ לריסוס עש בונה הנרתיק, כ – 290 ₪ לריסוס עש המזון, או בין 290 ₪ ל 360 ₪ לריסוס נגד עש הבגדים.
כיני יוניםהדברת כיני יונים באור יהודה עושים באמצעות ריסוס, אך מעבר לחיסול כיני היונים בריסוס חומרי הדברה לבית בכל האזורים עם נגיעות של כיני יונים, חייבים גם לדאוג להרחקת היונים משטח הבית כדי שלא יגיעו שוב כיני יונים חדשות בעתיד.מחיר הדברת כיני יונים באור יהודה ינוע בין 260 ₪ ל – 400 ₪ לדירה. במקרה של נגיעות קשה עם אזורים רבים אליהם התפשטו כיני היונים, המחיר יקבע בהתאם לגודל השטח הנגוע.
עכבישיםהדברת עכבישים באור יהודה מומלץ לעשות על ידי ריסוס. תוצאה טובה של הדברת עכבישים נקבל ע"י פיזור חומרי הדברה בריסוס על קירות הבית, בתוך החריצים והסדקים, מאחורי רהיטים ובכל מקומות המסתור החבויים שאינם נראים לעין ואינם נגישים ליד.מחיר הדברת עכבישים באור יהודה ינוע בין 240 ₪ ל – 300 ₪ לדירה. מחיר להדברת עכבישים בבית קרקע פרטי ינוע בין 300 ₪ ל – 500 ₪ , תלוי בגודל שטח הבית.
חולדות ועכבריםהדברת חולדות ועכברים באור יהודה הכי טוב לבצע בשיטות הדברה משולבת. ריסוס הדברה לפתחי הביוב ומוקדי נגיעות חיצוניים, שימוש במלכודות בתוך אזורי הבית הפנימיים, והטמנת רעל בעומק מוקדי נגיעות שאינם חשופים לבעלי חיים או ילדים.מחיר הדברת חולדות ועכברים באור יהודה יהיה כ – 390 ₪ לדירה, או בין 400 ₪ ל – 500 ₪ לבית פרטי. מחירי מלכודות ינועו בין 25 ₪ ל – 250 ₪ תלוי בסוג המלכודת.
יתושיםהדברת יתושים באור יהודה אפשר לבצע באמצעות ריסוס מיוחד על קירות השטח בו יש נגיעות גדולה של יתושים (מחזיק כ-3 חודשים), או באמצעות מלכודות כמו הוריקן שקוטל או מחשמל את היתושים. בנוסף לניטור והשמדת מוקדי דגירה או מקורות מים עומדים.מחיר הדברת יתושים באור יהודה ינוע בין 300 ₪ ל – 800 ₪ , תלוי בגודל השטח אותו נרצה להדביר. המחיר של מלכודת הוריקן קטלן יתושים הוא 350 ₪ .
זבוביםהדברת זבובים באור יהודה ניתן לבצע גם באמצעות ריסוס חומרי הדברה וגם באמצעות מלכודת זבובים שתולים בשטח אותו רוצים להדביר. הריסוס יחסל נגיעות קיימת של זבובים במקום, ומלכודת נגד זבובים תמנע קינון מחודש של זבובים במתחם.מחיר הדברת זבובים באור יהודה ינוע בין 300 ₪ ל – 700 ₪ תלוי בגודל השטח אותו נרצה להדביר. מחיר מלכודת נגד זבובים, כלי ללכידת זבובים, תעלה 80 ₪ .
גור הדברות

צור קשר..

צריכים מדביר מומלץ באור יהודה והסביבה?

“גור הדברות” פועלת באישור המשרד לאיכות הסביבה, רישיון הדברה מספר 2031.
חשוב לציין בגור הדברות תקבלו אחריות מקצועית מלאה. במקרה הצורך, במידה והבעיה לא נפתרה במלואה, נבוא שוב פעם לעשות הדברה בחינם!

נשמח להעניק לכם שירות מקצועי ואדיב – גור מדבירים באהבה.

חייג עכשיו..
× שלחו וואטסאפ
דילוג לתוכן