fbpx

מייל: dekeldekel24@hotmail.com

טלפון: 054-3964646

הדברה נגד נמלים

איך עושים הדברה נגד נמלים?

לפני הכל צריך להבין כמה דברים חשובים בנוגע לאופי הנמלה ואורח חייה: הנמלה מתגלה לעיננו רק כאשר אנו משאירים מזון חשוף ואז מגיע נחיל של נמלים לאסוף את שאריות האוכל בתהלוכה הפגנתית שמעידה על קיום קן נמלים פעיל בקרבת מקום. הנמלה היא חיה קטנה וחרוצה, היא מוצאת את דרכה דרך מעברי החשמל בבית, דרך סדקים בקירות, ואם צריך היא גם תשקיע מאמץ ועבודת צוות יחד עם חברותיה על מנת לפרק ולייצר מעבר בתוך הקיר.

כולם עובדים עבור המלכה בקן

פירור אחר פירור, הן יפעלו יחד וייצרו מנהרה סמויה שתשמש אותן בהעברת מזון אל הקן בו נמצאת הנמלה המטילה, היא המלכה של הקן ובשבילה כולן עובדות שהרי היא המקור שמקיים אותן. הנמלה היא חיה חכמה מאחר והיא פועלת בביטול גמור לצורך אותו היא צריכה לקיים. אין לה רגשות אשמה כאשר היא פולשת למקום כלשהו, וגם אם היא תמות בניסיון למצוא מקור למזון, היא יודעת שמותה מסמן לחברותיה אות אזהרה כדי שיחפשו דרך חלופית וכך היא בעצם ממשיכה לקיים את המטרה הראשית – קיום הקן ובו הנמלה המטילה.

נגן וידאו
מפת עמוד - תוכן עניינים

הדברה חכמה נגד נמלים

הדברה נגד נמלים חייבת להתבצע באופן חכם ויעיל. נצטרך להדביר את כל המעברים והפתחים שמשמשים את הנמלים כדי להגיע אל תוך הבית, כך הנמלים מבינות שהגישה לא קיימת יותר ושהמעברים שאותם הן יצרו לא שימושיים עוד. באופן הזה נמנעת הגעתן החוזרת אל תוך שטח הבית וההדברה של הנמלים מתבצעת בהצלחה וביעילות רבה. הנמלה יוצרת את הקן שלה מתחת לאדמה ולרוב במקומות מוסתרים היטב שמכוסים באבנים והסוואות שונות.

בחודשי החורף הקן עולה ומתגלה על מנת לחמם את יושביו בפנים. בקיץ הוא שוב נעלם מפני השטח אך ממשיך להתקיים מתחת לאדמה בנחילים ומנהרות תת קרקעיות, שמאפשרות מעבר קל ונוח של הקן כולו למקום אחר במידה ונשקפת סכנה וחורבן. לנמלים יש חלוקת עבודה מאוד ברורה, יש את אלו שאמונות על משימת הבאת המזון לקן, יש את אלו שאחראיות לספק הגנה לוולדות, יש את אלו שחופרות ומייצרות תעלות ומעברים, ובראש כולן נמצאת כמובן המלכה – הנמלה המטילה.

ריסוס נגד נמלים

ריסוס נגד נמלים בבית זה דבר מורכב שדורש חברת הדברה שמבינה את אופי הנמלים ואת שיטות הפעולה שלהן. זה לא מספיק להשמיד את הקן, צריך לדאוג שהנמלים לא יוכלו לחזור ולהקים את המושבה מחדש! בגור הדברות אנו משלבים שיטת הדברה ייחודית נגד נמלים, תוך כדי שימוש בחומרי הדברה ירוקה, שמונעים את חזרתן של הנמלים ומשבשים את התנאים האורגניים שהנמלים מוצאים כנוחים למחייה בבית ובגינה. כך לנמלים לא יהיה נוח לקנן אצלכם במרחב הביתי והן יעדיפו ללכת למקום אחר ולחפש פתרונות בטוחים יותר לממלכה שלהן.

שלב אחר שלב..

את השלב הראשוני בו נדרשת הריסת דרכי המעבר של הנמלים בתוך הבית, השמדת הקן ודרכי המילוט שסמוכים לו, נבצע על ידי ריסוס נגד נמלים עם חומרים כימים במינון נמוך מאוד, לרוב בשילוב עם חומרי הדברה ירוקה כדי להבטיח את יעילות תוצאות ההדברה. פעולה זו תהרוס את המסה הקריטית של הנמלים בבית, ואין בה כלל סכנה לבני האדם ולחיות המחמד.

אנו מדבירים באופן ירוק ככל האפשר על מנת שנוכל לשמור על סביבה בטוחה ונקייה, תוך כדי שימור הטבע והחרקים שאנו מגדירים כמזיקים אך למעשה הם גם תורמים רבות לאיזון האקולוגי ולחידוש הטבע.

  • למידע נוסף בנוגע לריסוס נגד נמלים בבית – לחצו כאן
נגן וידאו אודות מנחם הורוביץ בתכנית שווה בדיקה בערוץ 2 - איך עושים הדברה לבית?

לחברת גור הדברות יש 30 שנות ניסיון (החל משנת 1993) של עבודת שטח

הדברה ירוקה מקצועית ויעילה, לאחר בדיקה יסודית של המתחם הנגוע

לחברת גור הדברות יש 30 שנות ניסיון

של עבודת שטח (החל משנת 1993)

הדברה ירוקה מקצועית ויעילה

לאחר בדיקה יסודית של המתחם הנגוע

שאלות נפוצות

כדי להדביר את הנמלים באופן שימנע את חזרתם צריך להגיע למיקום המושבה שלהן ולאתר את הדרכים והמחילות שהן יצרו כדי לנוע דרכן ולחדור לכל מקום בו ניתן למצוא אוכל פוטנציאלי. לרוב המנהרות שהנמלים יוצרות עוברות דרך סדקים בקירות כך הן גורמות נזק נוסף לרכוש ולרהיטים שבגלל המחילות שהן יוצרות עלול לייצר ריקבון וחוסר עמידות מול לחות ותנאים נוספים שיגרמו להרס ולנזק ברכוש. נדמה לנו שהנזק היחיד שהנמלים גורמות הוא המטרד שהן מהוות כשהן חודרות לכל פינה ופינה אך למעשה הנזק שהן גורמות גדול הרבה יותר והוא עלול לייצר נזק עתידי שעלול לעלות לנו כסף רב! הדברת נמלים זה נושא רציני שדורש טיפול מקצועי שיחסל את המושבה שלהן ואת התפשטותן במרחב הנגוע וכמו כן נציגי גור הדברות ידריכו אתכם כיצד לתחזק טיפול מונע שלא יאפשר להן לחזור ולקנן בקרבת מקום.

הגודל של נמלים אלו בין מילימטר אחד, למילימטר וחצי. הצבע שלה אדום צהבהב, בעיקר באזורים של הראש והחזה. היא אוהבת לבנות קנים רבים בשטחי אדמה, אך היא מתמודדת היטב עם כל מה שבא בדרכה. היא תקים קני נמלים קטנות בתוך עציצים, והיא תעשה לעצמה בית גם בתוך הקירות של המבנה עצמו.

אין לנמלת האש בעיה להתקיים גם על עצים חיים או עצים נרקבים, למעשה היא מצאה את דרכה לישראל בגלל שהגיעה יחד עם משלוחי עץ. הימצאותה בישראל בעיקר באזור דרום הכנרת והמעיינות של בית שאן. היא נמצאת בכמויות גדולות ועם שטחים נרחבים בשליטתה, גם באזור השרון ואזור גוש דן. באזור הדרום היא נמצאת בכמויות יותר קטנות, אך בהתחשב בסוג הנמלה המדוברת, סביר להניח שבקרוב היא תימצא יותר גם באזור הדרום.

הכוונה במונח "הדברה ירוקה" זה שלא נעשה שימוש בחומרי רעל כימיקלים, אך בפועל זה לא מה שקורה בשטח וכמעט כל חברה שמציעה הדברה ירוקה משתמשת בחומרי רעל – אבל בריכוז רעלים מאוד נמוך, בתרכובת הדברה המשלבת חומרים ירוקים בנוסף לחומרי רעל בעלי ריכוז נמוך ולא מסוכן. השיטה הירוקה מתבססת על חומר סינתטי מן הצומח, שבטבעו דוחה חרקים, אך מאחר והוא לא לגמרי יעיל כשמשתמשים בו לבד – מוסיפים גם רעלים בריכוז נמוך וכך מתקבלת תוצאה שנקראת בפי מדבירים "ירוקה".

חברת גור הדברות מתמחה בהתאמת טיפול הדברה ירוקה לפי סוג המזיק, דרכי הפעולה שלו ואורחות חייו. יש לנו ניסיון של 30 שנים בעבודת שטח אינטנסיבית עם כל סוגי המזיקים ואין לנו ספק שנוכל לספק לכם שירות מקצועי ברמה הכי גבוהה שיש בענף ההדברה בישראל.

צוות המדבירים שלנו משתמש בחומרי הדברה בטוחים ויעילים, כאשר תרכובת ההדברה ואופן ההטמעה במתחם הנגוע מותאמים בהתאמה מלאה עבור כל מקרה ומאפייניו הייחודיים.

להתייעצות וקבלת מחיר הדברה - שלחו פניה

או חייגו אלינו: 054-396-4646

מחירי ריסוס נגד נמלים

ריסוס נגד נמלים בבית

הריסוס יעיל גם נגד ג’וקים וחרקים נוספים

  • ריסוס לדירת 2 חדרים: 320 ש”ח
  • ריסוס לדירת 3 חדרים: 330 ש”ח
  • ריסוס לדירת 4 חדרים: 350ש”ח
  • ריסוס לדירת 5 חדרים: 370 ש”ח
  • ריסוס לבית קרקע: 800 – 300 ש”ח
    (תלוי בשטח הבית והחצר)

ריסוס נמלים בבניין קומות

  • ריסוס נמלים לבניין 3 קומות: 420 ש”ח
  • ריסוס נמלים לבניין 4 קומות: 450 ש”ח
  • ריסוס נמלים לבניין 5 קומות: 450-500 ש”ח
  • ריסוס נמלים לבניין 8 קומות: 700-600 ש”ח

שימו לב – הדברה לוועד בית כוללת ריסוס נמלים בחדרי מדרגות, לובי, מקלט, בורות ביוב לאורך הבניין, חדר זבל, חדר גז, ארונות חשמל, וגם את מעטפת הבניין.

שימו לב – כאשר אנו מגיעים להדביר את הבניין כל דייר יוכל ליהנות מהטבה של 20% הנחה להדברת ריסוס נגד נמלים בבית.

טיפול הדברה ירוקה בריסוס ובג’ל

  • לדירת שני חדרים: 320 ש”ח
  • לדירת שלשה חדרים: 350  ש”ח
  • לדירת ארבעה חדרים: 360 ש”ח

שימו לב – במקרים של נגיעות קשה, או בבית פרטי עם חצר, המחיר יכול להשתנות בהתאם לתנאי השטח וגודל החצר.

גור הדברות

צור קשר..

מחפשים מדביר נמלים מומלץ?

ריסוס נגד נמלים בבית או בעסק במחירים זולים

“גור הדברות” פועלת באישור המשרד לאיכות הסביבה, רישיון הדברה מספר 2031.
חשוב לציין בגור הדברות תקבלו אחריות מקצועית מלאה. במקרה הצורך, במידה והבעיה לא נפתרה במלואה, נבוא שוב פעם לעשות הדברה בחינם!

נשמח להעניק לכם שירות מקצועי ואדיב – גור מדבירים באהבה.

חייג עכשיו..
× שלחו וואטסאפ
דילוג לתוכן