fbpx

מייל: dekeldekel24@hotmail.com

טלפון: 054-3964646

הדברה לבית – איך מתכוננים?

הדברה בבית – טיפים והמלצות

איך מכינים את הבית לקראת הדברה? מה כדאי לקחת בחשבון? ריכזנו עבורכם את כל הטיפים וההמלצות..

 

הדברת תיקנים

תיקנים לרוב מסתתרים בתוך ארונות המטבח, במגירות ובתוך מוצרי החשמל הביתיים. כדי להכין את הבית לקראת הדברת תיקנים כדאי לפנות את כל הכלים מארונות המטבח ולהרחיק אריזות מזון פתוחות או כאלו שמאוחסנות בתוך קופסאות לשימוש שוטף.

 

 

הדברת מכרסמים

כשמדברים על הדברת מכרסמים לרוב מדברים על הדברת חולדות או הדברת עכברים, וההכנות של הבית לקראת פעולת הדברה למכרסמים היא דומה. כדאי לפנות את הרהיטים שצמודים לקירות הבית כדאי לוודא שאין מאחוריהם מחילות שהמכרסמים יצרו והן משמשות אותם למסתור וניוד ממקום למקום. במידה ויש מחסן או מזווה בבית כדאי לפנות אותו מכל התכולה שבו וכך גם שם לראות שאין מעברים למכרסמים או מחילות שהם יצרו במקום.

במידה ואתם מזמינים לוכד חולדות או עכברים אין פעולה ספציפית שעליכם לנקוט מאחר והצבת המלכודות מחייבת את הישארותו של המתחם כפי שהוא, אחרת החולדות והעכברים יבחינו שמשהו קורה ולא ייגשו למלכודת.

 

הדברת פרעושים ופשפשים

כדי להכין את הבית לקראת הדברת פרעושים עליכם לשאוב את השטיחים בבית מאבק, בו מסתתרות גם הביצים של הפרעושים, לשאוב גם את הסלון בכל הפינות שבהן מצטבר אבק ופירורים, לנקות היטב את החריצים בכל פינות הבית ולוודא שגם מתחת לארונות ולמעברים השונים בבית אין אבק שנצבר ובו מסתתרות ביצים של פרעושים. הביצים של הפרעושים לא זקוקות לדגירה, הן בוקעות לבד בהתאם לטמפרטורה החמה, דבר שעלול להביא לבקיעת הביצים גם לאחר ההדברה נגד הפרעושים. את הבגדים שאולי באו במגע עם הפרעושים כדאי לכבס בחום גבוה, ולוודא שמתחת למזרונים, הסדינים והשמיכות אין מקום מחבוא לפרעושים מפני ההדברה.

ברוב המקרים יש להשאיר את הבית אטום כעשר שעות לאחר הדברת פרעושים, אך את המידע הזה תדרשו לדעת מחברת ההדברה שמבצעת את העבודה, זאת מאחר ויש חומרי הדברה ושיטות הדברה שונים ואולי במקרה שלכם תצטרכו לחכות פחות או יותר זמן. טיפ חשוב בנוגע להדברת פרעושים – אל תשטפו את הרצפה בבית למשך שלושה ימים לאחר ההדברה! פרעושים שניצלו מהניקיון וההדברה יצאו מהמסתור שלהם כעבור יום בערך, וחומרי ההדברה עדיין יכולים לפעול עליהם בימים שלאחר ההדברה.

 

הדברת קרציות

הדברת קרציות דומה מאוד להדברה של פרעושים ופשפשים, לכן הוראות ההכנה של הבית לקראת הדברת קרציות דומה לאלו שהובאו למעלה בנוגע להדברת פרעושים ופשפשים. צריך לנקות את הבית היטב, לכבס את הבגדים בטמפרטורה גבוהה, כשבעים מעלות, ולא לשטוף את רצפת הבית כשלושה ימים לאחר הדברת הקרציות בבית.

 

הדברה לבית – איך מתכוננים?

ישנם סוגים שונים של מדבירים וכמו כן גם סוגים שונים של שיטות הדברה לבית. יש פעולות הדברה שנעשות בשיטת הדברה ירוקה לבית באמצעות השימוש בג'ל הדברה או אפילו בריסוס לבית, עליכם לוודא שלמדביר שהזמנתם יש רישיון הדברה מטעם המשרד להגנת הסביבה, ולאחר מכן לבקש הסבר מפורט בנוגע לחומרי ההדברה שבהם הוא משתמש ולפעולות המקדימות שעליכם לנקוט לקראת הדברת הבית. כמו כן, כדאי מאוד לוודא מול חברת ההדברה מהן הפעולות שנדרשות מכם גם לאחר ביצוע ההדברה!

טיפ נוסף וחשוב שעליכם לקחת בחשבון כאשר אתם מכינים את הבית לקראת הדברה זה בדיקה בנוגע לטיפול מונע שעליכם לנקוט לאחר עבודת ההדברה בבית. במקרים רבים לאחר כמה חודשים הופעת המזיקים לבית חוזרת שוב, אך יש פעולות של טיפול הדברה מונעת שאתם יכולים לנקוט בקלות רבה וכך למנוע את שובם של המזיקים לבית.

 

חברת גור הדברות

“גור הדברות” פועלת באישור המשרד לאיכות הסביבה, רישיון הדברה מספר 2031.
חשוב לציין בגור הדברות תקבלו אחריות מקצועית מלאה. במקרה הצורך, במידה והבעיה לא נפתרה במלואה, נבוא שוב פעם לעשות הדברה בחינם !

נשמח להעניק לכם שירות מקצועי ואדיב – גור מדבירים באהבה.

מפת עמוד - תוכן עניינים
צרו איתנו קשר

פוסטים אחרונים

זיהוי פשפש המיטה על המזרון

פשפש המיטה זיהוי

פשפש המיטה זיהוי מקדים פשפש המיטה זיהוי מקדים לפני הדברה – איך מזהים את פשפש המיטה? כדי לזהות נגיעות של פשפשי מיטה

קרא עוד »
הדברת חולדות במטבח של מסעדה

הרחקת חולדות מהבית

המלצות להדברת חולדות הדברת חולדות או הדברת עכברים בבית פרטי, שונה לגמרי ממקרים של הדברת עכברים וחולדות בבניין מגורים. חולדות בבית פרטי

קרא עוד »
לכידת חולדות בתל אביב בתוך מעלית

חולדת החוף

לחולדת החוף יש כמה שמות שונים, שכולם ניתנו לה כחלק מתיאור הפעילות שלה. השם הראשון של חולדת החוף הוא – חולדה נודדת,

קרא עוד »
מחיר הדברת מכרסמים חולדות ועכברים

עכבר השדה

כשמו כן הוא, עכבר שגדל בשדה ושם הוא מנהל את חייו. עכבר השדה דומה מאוד לעכבר המצוי, רק שבשונה מהעכבר המצוי שפועל

קרא עוד »
הדברת עכברים בבית תמונה

עכבר מצוי

לא לחינם סוג עכברים זה נקרא – "עכבר מצוי". אם נתקלתם בעכבר בבית, סביר להניח שמדובר בעכבר המצוי. אמנם יש לא מעט

קרא עוד »
חולדה מטפסת על חלון דירה

נשיכת חולדה

תושבים רבים במרכז הארץ נתקלים לא פעם בחולדות שמתרוצצות ברחובות העיר. הסיבה העיקרית להופעתן של החולדות היא עבודות התשתית של הרכבת הקלה,

קרא עוד »
Facebook
Twitter
Pinterest
Tumblr
Telegram
WhatsApp
Email

פוסטים אחרונים

הדברה נגד גוקים מכל הסוגים

ג'וקים בראשון לציון

הדברת ג'וקים בראשון לציון ערים כמו ראשון לציון, שמלאות בבתי תושבים וגם בעסקים רבים ואזורי מסחר ותעשייה, מחייבת שימוש בחומרי הדברה ירוקה,

קרא עוד »
לוכד עכברים וחולדות במרכז

מכרסמים ביתיים

מכרסמים ביתיים ישנם סוגי מכרסמים שהסתגלו לאורח החיים הבייתי והתרגלו למצוא כל מה שנדרש להם בסביבה שקרובה לאזורי הבתים ושכונות המגורים. את

קרא עוד »
לכידת חולדה בבית בתל אביב

לכידת עכברים

לוכד עכברים מומלץ בשונה מחולדות העכבר הוא חיה מאוד פחדנית, דבר שגורם לה לפעול פעמים רבות מתוך לחץ וחרדה, לכן שימוש של

קרא עוד »
חייג עכשיו..
× שלחו וואטסאפ
דילוג לתוכן