fbpx

מייל: dekeldekel24@hotmail.com

טלפון: 054-3964646

הדברה בתל אביב

מדבירים בתל אביב

גור הדברות מספקים שירותי הדברה בתל אביב והסביבה תוך התייחסות מקצועית ואחראית לפתרון בעיית המזיקים באופן שימנע את חזרתם שוב. באתר תוכלו למצוא מידע מפורט בנוגע למזיקים השונים ואופן הדברתם, או שפשוט תתקשרו ותספרו לנו, כדי שנוכל לאבחן את הבעיה ולהציע לכם טיפול נכון.

הדברה בתל אביב חייבת להיעשות באופן אחראי!

מדובר באזור צפוף ומלא בדירות מגורים, לכן עבודת ההדברה חייבת להיעשות תוך כדי התחשבות בתנאי השטח והימנעות מפגיעה בדיירי העיר ובבעלי החיים שפוקדים את הרחובות.

נגן וידאו אודות מנחם הורוביץ בתכנית שווה בדיקה בערוץ 2 - איך עושים הדברה לבית?

ישנן שיטות רבות ומגוונות שבאמצעותן אפשר להדביר באופן יעיל ועדיין – ירוק! מדביר בתל אביב צריך להכיר את תנאי העיר כדי לשמור על סביבה בטוחה.

מפת עמוד - תוכן עניינים

הדברה לעסקים בתל אביב

אנו מספקים גם שירותי הדברה לבתי עסק ומחסני מזון באזור תל אביב, ויש לנו התמחות מקצועית בכל הנוגע למזיקים שמאפיינים אזורי מגורים צפופים.

נעזור לכם גם להבין את מקור הבעיה, לרוב מדובר בשאריות אוכל שמושכות את בעלי החיים ואת הטפילים שהם נושאים עליהם, כך האזור עצמו מתחיל להיות נגוע במזיקים ובסופו של דבר הופך לבית קינון ודגירה שמשפיע באופן מורגש גם על דיירי האזור.

כשמדובר בעבודת הדברה בתל אביב צריכים לראות את התמונה הכללית ומעבר לפתרון הבעיה הקיימת לייצר טיפול מונע שלא יאפשר את חזרתה שוב.

נגן וידאו אודות הדגמת הדברת יתושים בתכנית שווה בדיקה בערוץ 2

לחברת גור הדברות יש 30 שנות ניסיון (החל משנת 1993) של עבודת שטח

הדברה ירוקה מקצועית ויעילה, לאחר בדיקה יסודית של המתחם הנגוע

לחברת גור הדברות יש 30 שנות ניסיון

של עבודת שטח (החל משנת 1993)

הדברה ירוקה מקצועית ויעילה

לאחר בדיקה יסודית של המתחם הנגוע

שאלות נפוצות

חברת גור הדברות פעילה בעיר תל אביב ובכל הערים הסמוכות לה. אנו מדבירים מבני עירייה, מחסני מזון של מפעלים, מבנים של חברות במגזר העסקי, וועד בית של בניינים פרטיים, ועוד..

נשמח להפנות אתכם אל קהל הלקוחות שלנו כדי שתוכלו לקבל המלצות בנוגע למחיר ההדברה ורמת השירות. השוואת מחירים לעבודות הדברה בתל אביב אפשר גם לעשות בבדיקה מהירה באינטרנט, לכן אנו חושפים את מחירי ההדברה שלנו באתר ושומרים על שקיפות מלאה מול כל הלקוחות שלנו.

אנו שמים דגש רב מאוד על שימוש בהדברה ירוקה ותחזוקת מבני ציבור, בהם לרוב מצטברת המון פסולת שמהווה את הגורם הראשי למזיקים שמוצאים את דרכם לבתים הפרטיים ולעסקים באזור.

♦ לפירוט מחירי הדברת מזיקים – לחצו כאן

אנו מתמחים בשירותי הדברת מזיקים מכל הסוגים והמינים, ואנו פועלים גם במגזר העסקי ומעניקים הדברה לעסקים, מחסני מזון וכדומה. הדברה בתל אביב במחירים מעולים ובאחריות לתוצאות.

 

הדברת עכבריםהדברת חולדותהדברה ירוקה

⊗ הדברת נמלים הדברת תיקניםהדברת דבורים

הדברת פרעושים ⊗ הדברת פשפשים ריסוס לבית ⊗

לוכד עכבריםהדברת מכרסמים ⊗ ריסוס לבית

הדברת נמליםהדברת יתושים ⊗ הדברת טרמיטים

ריסוס ג'וקים הדברת תיקן גרמני ⊗ הדברת עש ⊗

הדברת כיני יונים ⊗ הדברת דג הכסף הדברת קרציות

הדברה לעסקיםהדברת עכבישים ⊗ הדברת זבובים ⊗

חברת גור הדברות מתמחה בהתאמת טיפול הדברה ירוקה לפי סוג המזיק, דרכי הפעולה שלו ואורחות חייו. יש לנו ניסיון של 30 שנים בעבודת שטח אינטנסיבית עם כל סוגי המזיקים ואין לנו ספק שנוכל לספק לכם שירות מקצועי ברמה הכי גבוהה שיש בענף ההדברה בישראל.

צוות המדבירים שלנו משתמש בחומרי הדברה בטוחים ויעילים, כאשר תרכובת ההדברה ואופן ההטמעה במתחם הנגוע מותאמים בהתאמה מלאה עבור כל מקרה ומאפייניו הייחודיים.

להתאמת מדביר מומלץ נגד כל סוגי החרקים,

חייגו לטלפון 054-396-4646

או שלחו פניה דרך – טופס יצירת קשר

כל שירותי ההדברה

מעבר לשירותי הדברה לבתים פרטיים ודירות, החברה מעניקה גם שירותי הדברה לעסקים ומחסני מזון, מסעדות, אולמות אירועים, משרדים, מנהלי אחזקה של בניינים ומוסדות, וועדי בית, גופים מוניציפליים ועוד, תוך הקפדה על שימוש באמצעי הדברה ירוקה ודגש גדול על שמירת הסביבה.

אנו מתחייבים להעניק לכל לקוחותינו אחריות מלאה בכל עבודת הדברה – בהתחייבות למחירי הדברה הזולים ביותר שתמצאו לעבודת הדברה מקצועית ואיכותית. בכל הדברה המועד נקבע בתיאום עם לוח הזמנים של הלקוח, בהתאם לתנאים שנדרשים לקיום ההדברה בצורה הטובה ביותר, תוך השתדלות רבה לגמישות בכל המצטרך לנוחיותכם.

להתייעצות וקבלת מחיר הדברה - שלחו פניה

או חייגו אלינו: 054-396-4646

גור הדברות

צור קשר..

מחפשים מדביר מומלץ בתל אביב?

“גור הדברות” פועלת באישור המשרד לאיכות הסביבה, רישיון הדברה מספר 2031. חשוב לציין בגור הדברות תקבלו אחריות מקצועית מלאה. במקרה הצורך, במידה והבעיה לא נפתרה במלואה, נבוא שוב פעם לעשות הדברה בחינם!

נשמח להעניק לכם שירות מקצועי ואדיב – גור מדבירים באהבה.

  • למידע נוסף בנושא הדברה בתל אביב – לחצו כאן
חייג עכשיו..
× שלחו וואטסאפ
דילוג לתוכן