fbpx

מייל: dekeldekel24@hotmail.com

טלפון: 054-3964646

מחיר הדברת נמלים

הדברת נמלים – מידע כללי

כשמזמינים חברת הדברה לבצע הדברת נמלים בבית, במטבח או בגינה, כדאי לקחת בחשבון שתי עובדות חשובות ועיקריות:

1.להגיע למלכה בקן

הדברת נמלים בבית לא פותרת את הבעיה במלואה, זאת לאור העובדה שהנמלים שנמצאות בתוך הבית משרתות את הנמלה המטילה שיושבת במקום מסתור, בקן. ברגע שהנמלה המטילה, המלכה, תבחין שהנמלים לא חזרו לקן עם מזון, היא תתחיל בפעילות ייצור מוגברת של נמלים חדשות, דבר שיגרום להופעה מחודשת של הנמלים אצלכם בתוך הבית, בכמות גדולה יותר מזו שהייתה, בתוך מספר שבועות בודדים בלבד.

נגן וידאו

על מנת לבצע הדברת נמלים בצורה יעילה ומקצועית חברות הדברה צריכות למצוא את מקור הנמלים, את הקן, ומעבר לפעולות ההדברה שיתבצעו בתוך הבית באמצעות ריסוס לבית או שימוש בג’ל הדברה נגד נמלים, עליהן להגיע לקן ולדאוג שהוא מושמד באופן מוחלט. קן הנמלים לרוב ימצא בתוך סדקים בקירות הבית או כמה מטרים מתחת לאדמה, בכל מקרה – קן הנמלים נמצא במקומות מסתור עמוקים שאינם נראים לעין על פני השטח.

2. לחסל את כל התשתית באזור

כאשר נתקלים בצורך של הדברת נמלים בבית יכול מאוד להיות שמדובר ביותר מקן נמלים אחד שמייצר את הנמלים שמגיעות לבית, אך על אף עובדה זו הנמלים פועלות בקבוצה ונמלים שמשרתות קנים שונים לא ישתפו פעולה וימצאו באותו האזור. מדבירים מקצועיים ידעו להבחין בין סוגים שונים של נמלים, ולכל סוג אופי שונה וצרכים שונים שלשמם הן מגיעות לבית בחיפוש אחרי מזון אותו יוכלו להוביל לקן בו נמצאת המלכה, הנמלה המטילה.

דבר נוסף תלוי בעונה בשנה, מאחר וכל עבודת הנמלים סובבת סביב השגת מזון אותו יוכלו להוביל לקן וכך לאפשר את המשך קיומו, וקיומה של הנמלה המטילה. נמלים צורכות מזון שונה בחורף ובקיץ, תלוי בצורך שלהן בפחמימות או בחלבון, זאת כאמור בהתאם לעונה ולמזג האוויר, וכמו כן, גם לסוג הנמלים שבו מדובר.

מפת עמוד - תוכן עניינים

שיטות הדברה נגד נמלים

ישנם אמצעים שונים ומגוונים שבאמצעותם אפשר לבצע הדברת נמלים בצורה יעילה ומקצועית, זאת בהתאם למתחם אותו נרצה להדביר. ריסוס לבית יעזור במיגור הנמלים מתוך שטח הבית, אך לא יפתור את מקור הבעיה – הקן. ריסוס נגד נמלים נמצא שימושי ויעיל מאוד מאחר ונטייתו הטבעית של הריסוס להגיע לכל פינה בבית, גם לתוך הסדקים והמחילות שיד אדם לא משגת בהם.

להכניס את הפיתיון לקן

שימוש בג’ל להדברת נמלים יעזור כדי לאתר את קן הנמלים, בו נרצה להשתמש בעיקר כאשר מדובר בהופעת נמלים במטבח או במקומות בהם נמצאים חבילות מזון ומגירות שלרוב נמצאים בהם פירורים ושאריות אוכל שונות. הדברת נמלים בג’ל פועלת בדרך של פיתיון, כאשר הנמלים חושבת שהג’ל הוא מזון אותו הן ירצו להוביל אל תוך הקן. כאשר הג’ל יגיע לקן וממנו הנמלה המטילה, המלכה, תאכל ותאכיל את יתר הנמלים בקן, הג’ל יגרום לנמלים לאבד את תחושת הרעב ותוך זמן קצר הן ימותו מחוסר תזונה.

פתרון לטווח ארוך

מעבר לכל האמור, הדברת נמלים חייבת להיות מלווה בטיפול מונע, באמצעותו הנמלים לא ישובו לקנן במתחם המודבר לאחר שיעבור קצת זמן והסכנה תחלוף. הנמלה המטילה, המלכה שבקן, יודעת להבחין כאשר יש ירידה בכמות הנמלים העובדות וברגע שהיא מבחינה בכמות שקטנה היא מיד תתחיל להטיל ביצים כדי להעמיד את הצבא שלה מחדש על הרגליים.

לחברת גור הדברות יש 30 שנות ניסיון (החל משנת 1993) של עבודת שטח

הדברה ירוקה מקצועית ויעילה, לאחר בדיקה יסודית של המתחם הנגוע

לחברת גור הדברות יש 30 שנות ניסיון

של עבודת שטח (החל משנת 1993)

הדברה ירוקה מקצועית ויעילה

לאחר בדיקה יסודית של המתחם הנגוע

שאלות נפוצות

הצוות המקצועי של גור הדברות מדבירים בין היתר גם מבני עירייה, מחסני מזון בשטח של מפעלים, מבנים של חברות הייטק ומשרדים במגזר העסקי, וועדי בית של בניינים בשכונות מגורים, ועוד.. על מנת שתוכלו לקבל המלצות בנוגע למחירים של הדברת נמלים וכמו כן גם בנוגע לרמת השירות של מדבירים מומלצים מהצוות המקצועי של חברת גור הדברות.

השוואת מחירים לשירותי הדברת נמלים, לרבות ריסוס לבית נגד נמלים או הדברה ירוקה באמצעות ג’ל, אפשר גם לעשות בבדיקה מהירה באינטרנט, לכן אנו חושפים את מחיר השירות שלנו כחברת הדברה מומלצת שפועלת באזור המרכז, רבות הערים – תל אביב, רחובות, רמת גן, חולון, ראשון לציון, ובכל אזור השפלה וגם במרכז הארץ.

אנו שומרים על שקיפות מלאה מול כל הלקוחות שלנו, וכמו כן, אנו שמים דגש רב מאוד על שימוש מקצועי ויעיל בחומרי הדברה ירוקה ששומרים על סביבה בטוחה ונקייה ממזיקים מבלי להוות סיכון תברואתי לבני האדם, לבעלי החיים ברחוב, ולחיות המחמד שגרות בתוך הבית.

הכוונה במונח "הדברה ירוקה" זה שלא נעשה שימוש בחומרי רעל כימיקלים, אך בפועל זה לא מה שקורה בשטח וכמעט כל חברה שמציעה הדברה ירוקה משתמשת בחומרי רעל – אבל בריכוז רעלים מאוד נמוך, בתרכובת הדברה המשלבת חומרים ירוקים בנוסף לחומרי רעל בעלי ריכוז נמוך ולא מסוכן. השיטה הירוקה מתבססת על חומר סינתטי מן הצומח, שבטבעו דוחה חרקים, אך מאחר והוא לא לגמרי יעיל כשמשתמשים בו לבד – מוסיפים גם רעלים בריכוז נמוך וכך מתקבלת תוצאה שנקראת בפי מדבירים "ירוקה".

חברת גור הדברות מתמחה בהתאמת טיפול הדברה ירוקה לפי סוג המזיק, דרכי הפעולה שלו ואורחות חייו. יש לנו ניסיון של 30 שנים בעבודת שטח אינטנסיבית עם כל סוגי המזיקים ואין לנו ספק שנוכל לספק לכם שירות מקצועי ברמה הכי גבוהה שיש בענף ההדברה בישראל.

צוות המדבירים שלנו משתמש בחומרי הדברה בטוחים ויעילים, כאשר תרכובת ההדברה ואופן ההטמעה במתחם הנגוע מותאמים בהתאמה מלאה עבור כל מקרה ומאפייניו הייחודיים.

להתאמת מדביר מומלץ נגד כל סוגי החרקים – חייגו לטלפון 054-3964646 או שלחו אלינו פניה דרך – טופס יצירת קשר.

להתייעצות וקבלת מחיר הדברה - שלחו פניה

או חייגו אלינו: 054-396-4646

מחיר הדברת נמלים

מחיר הדברת נמלים בג’ל

  • שני חדרים: 340 – 320 ש”ח
  • שלשה חדרים: 360 – 340 ש”ח
  • ארבעה חדרים: 380 – 360 ש”ח

הערה נוספת – בנגיעות קשה המחיר יעלה בהתאם.

** הדברה זו יעילה גם נגד ג’וקים, לפרטים – הדברת ג’וקים

מחיר הדברת נמלים ע"י ריסוס

  • ריסוס לדירת 2 חדרים: 330 ש”ח
  • ריסוס לדירת 3 חדרים: 350 ש”ח
  • ריסוס לדירת 4 חדרים: 380 ש”ח
  • ריסוס לדירת 5 חדרים: 420 ש”ח
  • ריסוס נמלים לבית קרקע: 800 – 300 ש”ח
    (תלוי בגודל השטח של הבית)

מחיר ריסוס נמלים לבניין

  • ריסוס לבניין 3 קומות:420 ש”ח
  • ריסוס לבניין 4 קומות: 450 ש”ח
  • ריסוס לבניין 5 קומות: 480 ש”ח
  • ריסוס לבניין 8 קומות: 550 – 450 ש”ח

הערה נוספת – הדברה לוועד בית כוללת ריסוס חדרי מדרגות, לובי, מקלט, בורות ביוב לאורך הבניין, חדר זבל, חדר גז, ארונות חשמל, וגם את מעטפת הבניין.

הטבה לוועדי בית – כאשר אנו מגיעים להדביר את הבניין כל דייר יוכל ליהנות מהטבה של 20% הנחה.

גור הדברות

צור קשר..

הדברת נמלים במחיר זול - עם אחריות לתוצאות!

“גור הדברות” פועלת באישור המשרד לאיכות הסביבה, רישיון הדברה מספר 2031.
חשוב לציין בגור הדברות תקבלו אחריות מקצועית מלאה. במקרה הצורך, במידה והבעיה לא נפתרה במלואה, נבוא שוב פעם לעשות הדברה בחינם !

נשמח להעניק לכם שירות מקצועי ואדיב – גור מדבירים באהבה.

חייג עכשיו..
× שלחו וואטסאפ
דילוג לתוכן