fbpx

מייל: dekeldekel24@hotmail.com

טלפון: 054-3964646

להתייעצות וקבלת מחיר הדברה - שלחו פניה

או חייגו אלינו: 054-396-4646

תוכן עניינים

גור הדברות

חברת גור הדברות מספקת שירותי הדברה במרכז, באזור השפלה, בדרום ובצפון הארץ. אנו ממוקמים בעיר ראשון לציון אך יש לנו צוותי הדברה בפריסה ארצית וצוות המדבירים שלנו ישמח להעניק לכם שירותי הדברת מזיקים במחירים אטרקטיביים – בהתחייבות ואחריות לתוצאות!
כל מדביר שנשלח על ידינו נבחר לביצוע העבודה בהתאם לכישוריו והתמחותו בנושאי ההדברה השונים. זה שהעבודה חייבת להיעשות על ידי מדביר מוסמך עם היתר הדברה מטעם המשרד להגנת הסביבה ומשרד הבריאות – זה ברור. אבל זה לאו דווקא מספיק כדי לקבל הדברה מקצועית שתחזיק לאורך זמן ותביא למיגור מלא של החרקים.

» לקבלת הצעת מחיר להדברה, חייגו: 054-3964646
» או שלחו הודעה במייל: dekeldekel24@hotmail.com
» אפשר לשלוח פניה גם דרך האתר ב – טופס יצירת קשר

נציגי שירות הלקוחות שלנו ישמחו לחזור אליכם כדי לייעץ, להסביר ולתאם מועד נוח להדברה.
כל עבודה להדברת מזיקים נעשית על ידי מדבירים מורשים ומוסמכים, באישור משרד הבריאות והמשרד להגנת הסביבה.

» (לצפייה בהיתר הדברה – רישיון מס' 2031).

להצעת מחיר להדברה, חייגו: 054-396-4646

נציגי השירות שלנו ישמחו לחזור אליכם במהרה כדי לתאם מועד נוח להדברת המזיקים.

לפרטים  אייקון חץ - אודות החברה   אודות החברה

באנר שקוף חבר בארגון המדבירים בישראל
נגן וידאו
דירוג לקוחות ממליצים
4.5/5
ערן חזי
@Eran-Hezi
קרא עוד
הזמנתי הדברה לבית אצל חברת גור הדברות, עקב בעיה של נמלים במטבח ובאזור האמבטיה. הגיע צוות מקצועי שבדק את הבית בצורה יסודית לפני שעשה הדברה. הנמלים נעלמו ולא חזרו. טיפול יסודי מקצועי ואמין - ממליץ מאוד.
חן גורגי
@chengo
קרא עוד
איזה כיף להמליץ על מישהו שהצליח לפתור לי בעיה שהטרידה אותי כל כך הרבה. כמה חברות הדברה שהגיעו לפניו - לא הצליחו במשימה. תודה רבה לדקל מחברת גור הדברות, בנאדם מקצועי שיודע לספק את הסחורה. אני ללא ספק ממליץ!
טל שמש
@taltal
קרא עוד
ממליצה בחום על גור הדברות בכל מה שקשור לנושא של הדברה ירוקה. פשוט מעולים. הזמנתי ריסוס ירוק לבית ולא רק שהמחיר היה זול, השירות היה אדיב ומאוד מקצועי. בעיית המזיקים שהיתה לנו בבית נגמרה.. מומלצים מאוד.
הקודם
הבא

שאלות נפוצות

כיצד תוודאו שאתם מזמינים הדברה לבית אצל מדביר מומחה שיבצע עבודה איכותית? התשובה פשוטה. עליכם להזמין מדבירים המתמחים בסוג המזיקים הספציפי שנמצא במתחם הנגוע. מדביר חולדות ידע ללכוד מכרסמים ולחסום את הגעתם שוב למקום, מדביר דבורים ידע לזהות היכן ממוקם הקן כדי לטפל בו באופן נכון.

מדביר ג’וקים ידע לזהות אם זה תיקן גרמני, תיקן אמריקאי, תיקן מערות מצרי או סוג אחר של ג’וקים. מדביר פשפשים ידע לזהות אם מדובר בפשפש המיטה, בפרעושים או בסוג אחר של חרקים קטנים, והוא ידע גם להתאים טיפול הדברה נגד פשפש המיטה, פרעושים, עכבישים או כל חרק אחר שנמצא אצלכם בבית.

הכוונה במונח "הדברה ירוקה" זה שלא נעשה שימוש בחומרי רעל כימיקלים, אך בפועל זה לא מה שקורה בשטח. כמעט כל חברה שמציעה הדברה ירוקה משתמשת בחומרי רעל – אבל בריכוז רעלים נמוך. תרכובת חומרי ההדברה משלבת חומרים ירוקים עם חומרי רעל בריכוז נמוך ולא מסוכן.

השיטה הירוקה מתבססת על חומר סינתטי מן הצומח, שבטבעו דוחה חרקים, אך מאחר והוא לא לגמרי יעיל כשמשתמשים בו לבד – מוסיפים גם רעלים בריכוז נמוך וכך מתקבלת תוצאה שנקראת בפי מדבירים "ירוקה".

אף על פי שחומרי ההדברה היום ברובם לא מהווים סיכון, אלו שמומלץ להם להיזהר יותר מהרגיל הם כל מי שעלול להיות רגיש לנוכח חשיפה של חומרי הדברה. לרוב יהיה מדובר בנשים בהיריון, ילדים קטנים ובפרט תינוקות שזוחלים על הרצפה ועלולים להכניס לפה דברים בלתי צפויים, גם בעלי חיים מסוימים נחשבים רגישים – לדוגמה תוכי וכל סוגי ציפורים אחרים. גם אנשים מבוגרים נחשבים רגישים ובפרט כאלו שמתמודדים עם בעיות כלשהן בדרכי הנשימה.

חשוב להבין – את חומרי ההדברה המדביר מפזר בחריצים ובפינות שאין לנו כל כך מה לחפש בהם, אך עבור החרקים אלו מקומות קינון ומסתור ולכן דווקא שם חשוב לרסס. בנוסף, חומר הריסוס לא מהווה כל סיכון כך שאמצעי הזהירות הם אך ורק כדי למנוע תופעות לוואי אצל בעלי רגישות. הדבר הטוב ביותר שתוכלו לעשות אחרי הדברה בבית זה לפתוח חלונות ולאוורר את המקום.

אם תבינו את ההיגיון שעומד מאחורי פעולת ההדברה, תוכלו להבין כיצד צריך לנהוג כדי לקבל תוצאה מקסימלית. חומרי ההדברה מנסים להשיג 2 פעולות: הראשונה זה לחסל את החרקים הקיימים במקום, והשניה זה להפוך את המתחם ללא ידידותי עבור חרקים וכדי להשיג פעולה זו אנו רוצים לחסום את כל דרכי הגישה ונתיבי המעבר המשמשים את החרקים בבית.

חלק מאותם דרכי גישה נמצאים גם על הרצפה. לדוגמה: השטח מאחורי הסלון, או שטח מוסתר מתחת לספריה או ריהוט כלשהו, ובשעות הלילה גם רצפת המטבח משמשת למעבר בטוח עבור חרקים, לכן מומלץ לא למהר עם שטיפה יסודית של הבית אחרי הדברה. אפשר לנקות ואפשר גם לשטוף, רק לא לעשות ניקיון יסודי ובפרט לא בכל אותם מקומות שנראים בעלי פוטנציאל לשימוש מזיקים.

מחיר הדברה נקבע על פי שילוב של כמה פרמטרים, העיקריים הם גודל שטח הבית וסוג המזיקים שתרצו להדביר. אם יש לבית גינה, או אם תרצו להדביר איזה מחסן מלא בציוד מאובק, גם נתונים אלו ישפיעו על קביעת המחיר להדברה בבית. כדי לקבל מחיר הדברה מדויק, שתואם את המצב הספציפי שלכם, מומלץ לחייג אלינו ולאחר שתענו על כמה שאלות נוכל לתת לכם הערכת מחיר כמו שצריך.

באופן כללי אפשר לומר שטווח המחירים נע באזור של 240 ש"ח לדירת 2 חדרים ועד 300 ש"ח לדירת 5 חדרים. מחיר הדברה לבית פרטי יכול להגיע גם ל 800 ש"ח, במידה ויש גינה וכדומה.
יש סוגי מזיקים מסוימים שעלות ההדברה שלהם קצת יותר יקרה, לדוגמה כיני יונים, קרציות או הדברת פשפש המיטה שדורשת שימוש בקיטור וציוד מיוחד.

חברת גור הדברות מתמחה בהתאמת טיפול הדברה ירוקה לפי סוג המזיק, דרכי הפעולה שלו ואורחות חייו. יש לנו ניסיון של 30 שנים בעבודת שטח אינטנסיבית עם כל סוגי המזיקים ואין לנו ספק שנוכל לספק לכם שירות מקצועי ברמה הכי גבוהה שיש בענף ההדברה בישראל. צוות המדבירים שלנו משתמש בחומרי הדברה בטוחים ויעילים, כאשר תרכובת ההדברה ואופן ההטמעה במתחם הנגוע מותאמים בהתאמה מלאה עבור כל מקרה ומאפייניו הייחודיים.

מעבר לשירותי הדברה לבתים פרטיים ודירות, החברה מעניקה גם שירותי הדברה לעסקים ומחסני מזון, מסעדות, אולמות אירועים, משרדים, מנהלי אחזקה של בניינים ומוסדות, וועדי בית, גופים מוניציפליים ועוד, תוך הקפדה על שימוש באמצעי הדברה ירוקה ודגש גדול על שמירת הסביבה. אנו מתחייבים להעניק לכל לקוחותינו אחריות מלאה בכל עבודת הדברה – בהתחייבות למחירי הדברה הזולים ביותר שתמצאו לעבודת הדברה מקצועית ואיכותית. בכל הדברה המועד נקבע בתיאום עם לוח הזמנים של הלקוח, בהתאם לתנאים שנדרשים לקיום ההדברה בצורה הטובה ביותר, תוך השתדלות רבה לגמישות בכל המצטרך לנוחיותכם.

לחברת גור הדברות יש 30 שנות ניסיון (החל משנת 1993) של עבודת שטח

הדברה ירוקה מקצועית ויעילה, לאחר בדיקה יסודית של המתחם הנגוע

לחברת גור הדברות יש 30 שנות ניסיון

של עבודת שטח (החל משנת 1993)

הדברה ירוקה מקצועית ויעילה

לאחר בדיקה יסודית של המתחם הנגוע

המלצות ומידע נוסף

זיהוי פשפש המיטה על המזרון

פשפש המיטה זיהוי

פשפש המיטה זיהוי מקדים פשפש המיטה זיהוי מקדים לפני הדברה – איך מזהים את פשפש המיטה? כדי לזהות נגיעות של פשפשי מיטה בבית, צריך להבין את האופי והמהות של החרק הטורדני. מדובר בחרק שאף אחד לא רוצה לפגוש

קרא עוד » »
הדברת חולדות במטבח של מסעדה

הרחקת חולדות מהבית

המלצות להדברת חולדות הדברת חולדות או הדברת עכברים בבית פרטי, שונה לגמרי ממקרים של הדברת עכברים וחולדות בבניין מגורים. חולדות בבית פרטי לרוב ישתמשו ברעפים ובגג כמקום מסתור בו הם יחיו ויתרבו, בעוד שהגג של בניין מגורים ישמש

קרא עוד » »
חולדה מטפסת על חלון דירה

נשיכת חולדה

תושבים רבים במרכז הארץ נתקלים לא פעם בחולדות שמתרוצצות ברחובות העיר. הסיבה העיקרית להופעתן של החולדות היא עבודות התשתית של הרכבת הקלה, אך זה לא אומר שלפני כן החולדות לא היו שם – כי הן כן. חתולים ובעלי

קרא עוד » »
מלכודות נגד מכרסמים - לוכד עכברים או לוכד חולדות

סוגי מלכודות נגד חולדות

לוכד חולדות מקצועי מתי מומלץ להזמין שירותי לוכד חולדות ומתי עדיף להזמין שירותי הדברת חולדות בבית? התשובה לשאלה זו קלה וברורה – אין כל הבדל בין לוכד חולדות ובין שירותי הדברת חולדות אצל מדביר מקצועי.   טיפול הדברה

קרא עוד » »
חייג עכשיו..
× שלחו וואטסאפ
דילוג לתוכן