fbpx

מייל: dekeldekel24@hotmail.com

טלפון: 054-3964646

מחיר הדברת עכברים

הדברת עכברים – רקע כללי

מומלץ לעשות הדברת עכברים כבר בשלבים המוקדמים להופעתם של עכברים במתחם. העכברים נוטים ליצור נזק לרכוש, ואת זמנם במתחם הם מקדישים ליצירת פתחי מילוט למקרה של סכנה. העכבר מיומן בחיי הישרדות, מהרגע שהוא מגיע למתחם בו הוא רוצה לקנן ולהתרבות הוא מתחיל לייצר סביבה אופטימלית לחייו.

עכבר לא לוקח סיכונים מיותרים, הוא מכרסם דרכי מילוט מהירות שישמשו אותו למקרה הצורך, וכמו כן דרכי נגישות אל תוך הבית ואל מקורות מזון ושתייה. ככל שהעכבר ישהה במקום זמן רב יותר, כך יוכל לייצר עבור עצמו סביבה בטוחה יותר למחייה.

השימוש ברעל עכברים

מאחר ועכברים יודעים לשרוד תנאי שטח קשים ולחמוק ממלכודות, השימוש ברעל עכברים הופך לקל ומהיר, אך הוא גם מסוכן מאוד ויכול לגרום לנזק כלכלי כבד. כאשר העכבר אוכל מהרעל הוא מיד פונה להסתתר באחת המחילות שהוא חפר בתוך קונסטרוקציית הבית, שם הוא ימצא את מותו ותוך כמה ימים כבר יתחיל להעלות ריח צחנה חריף של ריקבון.

נגן וידאו

ברגע שהעכבר ימות כתוצאה מהרעל, אין לדעת היכן הוא מת! ברגע שהפגר יתחיל להירקב ולהסריח, לא יהיה מנוס מלהגיע אליו ולפנות אותו מהמקום – דבר שיכול להצריך פירוק של קירות, צינורות אינסטלציה וכדומה. הדברת עכברים חכמה ויעילה חייבת להיות מותאמת אישית למתחם הנגוע ולסביבה שלו.

מפת עמוד - תוכן עניינים

הדברת עכברים מקצועית

הדברת עכברים מקצועית חייבת להיעשות על ידי חברת הדברה מומלצת ואמינה, בעלת ניסיון שטח עם הרחקת עכברים למשך זמן באופן יעיל. מדביר עכברים מקצועי ידע לשלב כמה שיטות הדברה שונות על מנת להגיע לתוצאת הדברה איכותית! במקום אחד יהיה עדיף להשתמש במלכודות מסוגים שונים ובמקומות אחרים כמו פתחי ביוב וכדומה, שהם לרוב המקורות שמהם מגיעים העכברים למתחם, יהיה אפשר להשתמש ברעל באופן אחראי ובזהירות יתרה, כדי למנוע אליו נגישות של בעלי חיים או ילדים קטנים.

באזורים מסוימים כדאי לעשות ריסוס וכך לגרום לחומרי ההדברה לחדור את תוך המחילות והחורים שבהם העכברים מסתתרים, להוציא אותם אל פני השטח, ואז להדביר ולהרחיק אותם מהמקום. במקביל לכל פעולות ההדברה שנוגעות בטיפול נקודתי לבעיית עכברים קיימת, מדביר מומלץ ומקצועי ידע גם לבצע ולהדריך את בעלי הבית לטיפול מונע כדי לא לאפשר לעכברים חזרה קלה למתחם בעתיד הקרוב.

לחברת גור הדברות יש 30 שנות ניסיון (החל משנת 1993) של עבודת שטח

הדברה ירוקה מקצועית ויעילה, לאחר בדיקה יסודית של המתחם הנגוע

לחברת גור הדברות יש 30 שנות ניסיון

של עבודת שטח (החל משנת 1993)

הדברה ירוקה מקצועית ויעילה

לאחר בדיקה יסודית של המתחם הנגוע

שאלות נפוצות

חברת גור הדברות מתמחה בהתאמת טיפול הדברה ירוקה לפי סוג המזיק, דרכי הפעולה שלו ואורחות חייו. יש לנו ניסיון של 30 שנים בעבודת שטח אינטנסיבית עם כל סוגי המזיקים ואין לנו ספק שנוכל לספק לכם שירות מקצועי ברמה הכי גבוהה שיש בענף ההדברה בישראל.

צוות המדבירים שלנו משתמש בחומרי הדברה בטוחים ויעילים, כאשר תרכובת ההדברה ואופן ההטמעה במתחם הנגוע מותאמים בהתאמה מלאה עבור כל מקרה ומאפייניו הייחודיים.

לבדיקת מחיר הדברת עכברים, תיאום לוכד עכברים מומלץ,
או מענה בכל שאלה – צרו איתנו קשר

מחיר הדברה נקבע על פי שילוב של כמה פרמטרים, העיקריים הם גודל שטח הבית וסוג המזיקים שתרצו להדביר. אם יש לבית גינה, או אם תרצו להדביר איזה מחסן מלא בציוד מאובק, גם נתונים אלו ישפיעו על קביעת המחיר להדברה בבית.

כדי לקבל מחיר הדברה מדויק, שתואם את המצב הספציפי שלכם, מומלץ לחייג אלינו ולאחר שתענו על כמה שאלות נוכל לתת לכם הערכת מחיר כמו שצריך.

אפשר לחייג לטלפון: 054-3964646
או לפנות דרך – תיבת הצור קשר

הערכה לחישוב מחיר הדברה

באופן כללי אפשר לומר שטווח המחירים נע באזור של 240 ש"ח לדירת 2 חדרים – עד 300 ש"ח לדירת 5 חדרים. מחיר הדברה לבית פרטי יכול להגיע גם ל – 800 ש"ח, במידה ויש גינה וכדומה.

יש סוגי מזיקים מסוימים שעלות ההדברה שלהם קצת יותר יקרה, לדוגמה כיני יונים, או הדברת קרציות או לדוגמה הדברת פשפש המיטה שדורשת שימוש בקיטור וציוד מיוחד לשאיבה וחיטוי.

אם תבינו את ההיגיון שעומד מאחורי פעולת ההדברה, תוכלו להבין כיצד צריך לנהוג כדי לקבל תוצאה מקסימלית. חומרי ההדברה מנסים להשיג 2 פעולות: הראשונה זה לחסל את החרקים הקיימים במקום, והשניה זה להפוך את המתחם ללא ידידותי עבור חרקים וכדי להשיג פעולה זו אנו רוצים לחסום את כל דרכי הגישה ונתיבי המעבר המשמשים את החרקים בבית.

חלק מאותם דרכי גישה נמצאים גם על הרצפה. לדוגמה: השטח מאחורי הסלון, או שטח מתחת לספריה, ריהוט כלשהו ובשעות לילה גם רצפת המטבח תשמש למעבר בטוח ומהיר, לכן מומלץ לא למהר עם שטיפה יסודית אחרי הדברה לבית. אפשר לנקות ואפשר גם לשטוף, רק לא לעשות ניקיון יסודי, בטח לא עם ציוד כמו מכונת שטיפה ותשתדלו לא לגעת במקומות שנראים בעלי פוטנציאל גבוה לשימוש של המזיקים כדי לנוע במרחב.

הכוונה במונח "הדברה ירוקה" זה שלא נעשה שימוש בחומרי רעל כימיקלים, אך בפועל זה לא מה שקורה בשטח וכמעט כל חברה שמציעה שירותי הדברה ירוקה משתמשת בחומרי רעל – אבל בריכוז רעלים נמוך, בתרכובת הדברה המשלבת חומרים ירוקים יחד עם חומרי רעל בריכוז נמוך ולא מסוכן.

השיטה הירוקה מתבססת על חומר סינתטי שנקרא פירתרואידים והוא מחקה פעולה של פרח החרצית שבטבעו דוחה חרקים. מאחר והחומר הטבעי לא מביא לתוצאה יעילה מאוד לבדו, מוסיפים לתערובת רעלים בריכוז נמוך וזו התוצאה שנקראת בפי מדבירים "ירוקה".

להתייעצות וקבלת מחיר הדברה - שלחו פניה

או חייגו אלינו: 054-396-4646

מחיר הדברת עכברים

מחיר טיפול נגד עכברים בבית

  • הדברה נגד עכברים בדירה: 450 ש”ח
  • מחיר הדברת עכברים לבית פרטי: 800 – 450 ש”ח
  • מחיר איסוף פגר של מכרסמים: 400 – 250 ש”ח

הערה – במידה ולאחר בדיקה נגלה שמדובר בחולדות המחיר יישאר אותו הדבר.

מחיר הרחקת עכברים בעסקים

  • מחיר הדברה נגד עכברים לעסקים כגון חנויות, מפעלים, מחסנים, משרדים וכדומה: 700 – 350 ש”ח
    (מחיר סופי יקבע לפי גודל שטח העסק שצריך להדביר)

  למידע נוסף, לחצו – הדברה לעסקים

ריסוס בניין נגד עכברים

  • מחיר ריסוס עכברים לבניין קומות: 550 – 450 ש”ח

שימו לב – ריסוס לבניין מונע תנאי מחייה נוחים למכרסמים אך במקרים שבהם ישנה נגיעות קיימת של מכרסמים בבניין המחיר יקבע לפי רמת הנגיעות הספציפית בבניין.

שימו לב – הדברה לוועד בית כוללת ריסוס חדרי מדרגות, לובי, מקלט, בורות ביוב לאורך הבניין, חדר זבל, חדר גז, ארונות חשמל, וגם את מעטפת הבניין.

שימו לב – כאשר אנו מגיעים להדביר את הבניין כל דייר יוכל ליהנות מהטבה של 20% הנחה להדברה בדירה.

  למידע נוסף, לחצו – ריסוס בבית

מחיר מלכודות נגד עכברים

  • מחיר מלכודת נגד עכברים: 150 – 50 ש”ח
  • מחיר מלכודת רב פעמית בטיחותית: 250 ש”ח
  • מחיר מלכודת עכברים מסוג מלכודת קפיץ: 35 ש”ח
  • מחיר מדבקה מיוחדת נגד עכברים: 30 ש”ח

** תוספת מחיר למשלוח עד בית הלקוח: 50 ש”ח

  לפרטים נוספים, לחצו – לוכד עכברים

גור הדברות

צור קשר..

מחירים זולים להדברת עכברים מקצועית עם 100% אחריות

“גור הדברות” פועלת באישור המשרד לאיכות הסביבה, רישיון הדברה מספר 2031.
חשוב לציין בגור הדברות תקבלו אחריות מקצועית מלאה. במקרה הצורך, במידה והבעיה לא נפתרה במלואה, נבוא שוב פעם לעשות הדברה בחינם!

נשמח להעניק לכם שירות מקצועי ואדיב – גור מדבירים באהבה.

חייג עכשיו..
× שלחו וואטסאפ
דילוג לתוכן