fbpx

מייל: dekeldekel24@hotmail.com

טלפון: 054-3964646

הדברה בפתח תקווה

חברת גור הדברות מעניקים שירותי הדברת מזיקים בפתח תקווה כבר שנים רבות, ולאור הניסיון שצברנו בעיר פתח תקווה יש לנו את שיטות ההדברה היעילות ביותר נגד כל סוגי המזיקים בעיר!

הדברה בפתח תקווה

כדי להגיע לתוצאות יעילות לא מספיק להזמין מדביר בפתח תקווה לביצוע ריסוס לבית או מיקום מלכודות נגד מזיקים, צריך להכיר את אזורי העיר השונים ולהתאים את טיפול ההדברה לסוג הבעיה ולמתחם של האזור הנגוע.

אנשים רבים מעדיפים לנסות לטפל בבעיית המזיקים באופן עצמאי, אך כשמדובר בבעיה של הדברה בפתח תקווה כדאי לכם מראש להזמין מדביר מקצועי ולחסוך זמן יקר וכאב ראש גדול במיגור המזיקים מהמתחם!

מוקד אטרקטיבי לחרקים

פתח תקווה היא מוקד אטרקטיבי ביותר עבור מזיקים מסוגים שונים, זאת מאחר והיא הוקמה בראשית דרכה בתור מושבה חקלאית והשילוב בין חקלאות ומגורי בני אדם הוא השילוב המוצלח ביותר עבור קינון מזיקים והתרבותם.

נגן וידאו

חקלאות ומזיקים אלו שני דברים שהולכים יחד.. ואף על פי שכיום פתח תקווה איננה מושבה חקלאית – המזיקים הרבים שקיננו בה נדחקו לאזורים הפתוחים ברחבי העיר, ושם יצרו לעצמם מושבות קינון גדולות ומחילות תת קרקעיות שמאפשרות להם להגיע אל משקי הבית הפרטיים כדי לצרוך מזון, ומיד לאחר מכן לחזור לאזורי המסתור שלהם.

הדברה לעסקים בפתח תקווה

חברת גור הדברות מעניקה כבר שנים רבות הדברה לעסקים בפתח תקווה, כמו גם שירותי הדברת מזיקים לבתים פרטיים ובנייני מגורים. אנו מעניקים שירותי תחזוקה שוטפת של הדברת מזיקים למבני ציבור, עסקים, בנייני מגורים וחנויות בעיר. כולם יודעים שעסק נקי ממזיקים הוא עסק שמזמין לקוחות ומשרה אווירה נעימה ופורה.

  • למידע על הדברה לעסקים בפתח תקווה – לחצו כאן
מפת עמוד - תוכן עניינים

מדבירים בצורה אחראית

בפתח תקווה ההדברה נוגעת בסוגי מזיקים רבים – החל מיתושים ועד לנחשים ומכרסמים שונים (בעיקר חולדות ועכברים) שמתרבים באזורי הפרדסים בעיר, ומשם מגיעים לאזורי המגורים השונים.

סוגי מזיקים רבים

מאחר ופתח תקווה נבנתה על אזורי קינון של מזיקים, וכל שכונות המגורים בעיר יושבות על מחילות תת קרקעיות רוויות בסוגים שונים של מזיקים, הדברה איכותית מחייבת פעולה מקצועית ואחראית.

מדבירים לא תמיד מודעים לאופי העיר, לכן הם מתקשים למגר מזיקים מאזורים מסוימים וכדי להגיע לתוצאות הדברה יעילות הם מעלים את המינון בחומרי הדברה רעילים, מתוך מחשבה שצריך יותר רעל כדי להפסיק את הגעת המזיקים למתחם, אך זוהי טעות קלאסית שלא רק שלא תביא לתוצאות הדברה יעילות אלא גם עלולה להעמיד בסיכון את בני האדם וחיות המחמד באזור.

בפתח תקווה צריך להדביר יסודי

ישנם אזורים בארץ שכדי להביא לתוצאות הדברה יעילות, כל מה שצריך זה טיפול הדברת מזיקים נקודתי וכך יכולים למגר את המזיקים באופן יעיל.

כאשר מדובר במקרים של הדברה בפתח תקווה זהו סיפור שונה לגמרי!

המזיקים לא יפסיקו להגיע למתחם כל עוד דרכי הגישה שלהם פתוחות.. חומרי הדברה מתפוגגים לאחר זמן מה, וכל עוד דרכי הגישה למתחם נותרו פתוחות – המזיקים ימשיכו להגיע וזמן קצר לאחר ביצוע ההדברה תבחינו שוב פעם בהימצאותם של מזיקים באזור המודבר.

חולדות ועכברים בפתח תקווה

המזיקים הנפוצים ביותר בפתח תקווה הם ללא ספק המכרסמים. אנו מקבלים פניות רבות לביצוע הדברת חולדות בפתח תקווה או הדברת עכברים בבית של תושבי העיר.

בנוסף לעובדה שבפתח תקווה ישנם פרדסים ואזורים חקלאים שנותרו מהעבר, כשהעיר הייתה מושבה חקלאית, ואליהם כל המזיקים נסו במטרה לשרוד ולמצוא מקום מסתור, פתח תקווה היא גם עיר תוססת ומלאה בעסקים, חנויות, משרדים ואזורי מסחר רבים נוספים, מה שאומר שכמויות האשפה בעיר גדולות מאוד, וזה מה שמושך מכרסמים לקנן ברחבי העיר וכך להגיע לבתי התושבים.

צריך להתגונן ולהגיב מהר

הדברת מכרסמים היא דבר הכרחי שחייבים לבצע במהירות האפשרית, זאת מאחר ומכרסמים נושאים מחלות וחלק מהם גם לא מפחדים לנשוך בעלי חיים קטנים ואפילו בני אדם.

חולדות ידועות לשמצה בתור חיות אינטליגנטיות ונועזות, ורק לא מזמן שמענו סיפור קשה על חולדות בבית של אנשים בראשון לציון, שתקפו ילד קטן ולמרבה המזל הילד לא נדבק במחלות מהחולדה התוקפת.

אם אתם מחפשים חברת הדברה כדי להדביר חולדות, עכברים או מכרסמים אחרים, כדאי שתזדרזו ותזמינו מדביר מומלץ לביצוע העבודה במהירות!

חברות הדברה בפתח תקווה

כמו בכל תחום, ככל שהביקוש גדל כך גם ההיצע. ניתן למצוא המון חברות הדברה כיום, אך מי מהם מדביר מקצועי ומי חברות הדברה שעדיף להתרחק מהן? איך מוצאים חברת הדברה בפתח תקווה בצורה טובה וקלה?

כדי להבחין בין חברת הדברה מומלצת לבין חברת הדברה שכדאי להתרחק ממנה, עליכם לבדוק את תחום ההתמחות של אותה חברת הדברה. אם מדובר במקרה של מדביר בודד, סביר להניח שהוא יתמחה רק בסוג מסוים של מזיקים ולא ידע לתת לכם מענה מקיף להדברת מזיקים מסוגים שונים.

התמחות בסוגי מזיקים שונים

לעומת זאת, בכל חברת הדברה מקצועית תוכלו למצוא צוות מדבירים שלכל אחד מהם התמחות בסוגי מזיקים שונים וכך אותה חברת הדברה תוכל להתאים לכם מדביר בפתח תקווה שידע לתת מענה לסוג הבעיה שאיתה אתם מתמודדים.

מדבירים בפתח תקווה לא יתנו לכם אחריות לביצוע העבודה, אך כאשר תזמיני שירותי הדברה אצל חברה מקצועית, גדולה ואמינה, תקבלו גם אחריות לביצוע העבודה. בעיר כמו פתח תקווה עדיף לא לקחת סיכונים ולפנות לקבלת שירות אצל חברת הדברה מומלצת שתוכל לבצע את העבודה ולתת אחריות לתוצאות.

לחברת גור הדברות יש 30 שנות ניסיון (החל משנת 1993) של עבודת שטח

הדברה ירוקה מקצועית ויעילה, לאחר בדיקה יסודית של המתחם הנגוע

לחברת גור הדברות יש 30 שנות ניסיון

של עבודת שטח (החל משנת 1993)

הדברה ירוקה מקצועית ויעילה

לאחר בדיקה יסודית של המתחם הנגוע

שאלות נפוצות

אם אתם שוקלים להזמין שירות של הדברה ירוקה כדאי שתחקרו קצת לפני ותבינו מה זה בדיוק אומר הדברה ירוקה. אנשים רבים נוטים לחשוב שמדובר בהדברה באמצעות חומרים אורגניים טבעיים, או שימוש במלכודות הומניות ירוקות, אך הדברה ירוקה זהו תחום גדול ומורכב שכולל בתוכו המון דברים.

לדוגמה, במקרה של לכידת חולדות ניתן להשתמש בסוגים שונים של מלכודת חולדות, אך ניתן גם לבצע ריסוס לבית באמצעות חומר שכולל תערובת של הדברה ירוקה עם רעל כימי במינון מאוד נמוך.

שיטת הדברה יעילה

ריסוס לבית נחשב ליעיל מאוד מאחר והריסוס נוטה להתפשט לכל אותם האזורים שיד אדם אינה משגת בהם, אך זה לא אומר שחייבים לעשות ריסוס לבית עם חומרים כימיים רעילים, כיום ישנן תערובות ריסוס שמכילות גם חומרי הדברה ירוקה.

מדביר מומלץ בפתח תקווה ידע לשלב בין חומרי הדברה רעילים לבין חומרי הדברה ירוקה, וכך להגיע לתוצאות הדברה בפתח תקווה שיחזיקו מעמד לאורך זמן רב, ועדיין יהווה שימוש ירוק ובטוח לסביבה!

אל תתפשרו על קבלת שירות חובבני, הזמינו רק מדבירים בפתח תקווה שיודעים כיצד לבצע את העבודה בצורה הטובה ביותר, שתתאים לבית שלכם ותביא לתוצאות הדברה לאורך זמן.

בדיקה או השוואת מחירי הדברה בפתח תקווה זה דבר קל מאוד. פשוט נכנסים לאינטרנט ובודקים מחירי הדברה של כמה חברות הדברה בפתח תקווה, ולאחר השוואה של כמה חברות הדברה ניתן לקבל תמונה די ברורה לגבי מחירי הדברה בפתח תקווה.

אם הגעתם לאתר של חברת הדברה בפתח תקווה אך החברה לא מציגה מחירון הדברה באתר, סביר להניח שיש לה מה להסתיר ושכדאי לכם לחפש חברת הדברה אחרת. אם החברה כן מציגה מחירי הדברה בפתח תקווה אך המחירים זולים משמעותית ביחס לכל יתר החברות שמצאתם, סביר להניח שמדובר בחברה לא מקצועית שתעניק לכם שירות חובבני ולא יעיל.

זכרו –

אין קסמים ואין קוסמים, רק עבודה מקצועית ואיכותית תביא להדברת מזיקים יעילה וטובה. מחירי הדברה נקבעים על פי חישוב של עלות חומרי ההדברה, זמן העבודה שנדרש לביצוע המשימה, ורמת הנגיעות של המזיקים במתחם. חברות הדברה מומלצות ומקצועיות יציעו לכם את אותו טווח מחירים פחות או יותר.

  • למידע על מחירי הדברת מזיקים בפתח תקווה – לחצו כאן

היתרונות בריסוס נגד מזיקים הם מאוד ברורים – בגלל אופן ההשמה של חומרי ההדברה באמצעות ריסוס, אפשר להחדיר את ההדברה אל תוך חריצים קטנים, סדקים בקירות, או רווחים ומחילות שנמצאים מתחת לריצוף או מתחת למרפסת דק מעץ.

כאשר אתם מזמינים שירותי הדברת מזיקים באמצעות ריסוס לבית בפתח תקווה – אתם יכולים להיות רגועים ובטוחים שאותה חברת הדברה לא תפספס אף פינה, ושכל אזורי הבית יקבלו טיפול הדברה ראוי שיביא למיגור הנגיעות הקיימת בבית.

גור הדברות מתמחה בהתאמת טיפול הדברה ירוקה לכל סוגי המזיקים, על פי דרכי הפעולה שלהם ואורחות חייהם. לחברה יש ניסיון של 30 שנה בעבודת הדברה לכל סוגי המזיקים. אין לנו ספק שנוכל לספק לכם שירות מקצועי ברמה הכי גבוהה שיש.

יש לנו צוות מדבירים בפתח תקווה שמשתמש בחומרי הדברה בטוחים, כשתרכובת ההדברה ואופן ההטמעה מותאמים באופן מלא לכל מקרה.

למדביר מומלץ בפתח תקווה, חייגו: 054-396-4646

או שלחו פניה דרך – טופס יצירת קשר

  • למידע נוסף אודות החברה, לחצו – אודות

להתייעצות וקבלת מחיר הדברה - שלחו פניה

או חייגו אלינו: 054-396-4646

גור הדברות

צור קשר..

מחפשים מדביר מומלץ בפתח תקווה?

“גור הדברות” פועלת באישור המשרד לאיכות הסביבה, רישיון הדברה מספר 2031.
חשוב לציין בגור הדברות תקבלו אחריות מקצועית מלאה. במקרה הצורך, במידה והבעיה לא נפתרה במלואה, נבוא שוב פעם לעשות הדברה בחינם!

נשמח להעניק לכם שירות מקצועי ואדיב – גור מדבירים באהבה.

חייג עכשיו..
× שלחו וואטסאפ
דילוג לתוכן