fbpx

מייל: dekeldekel24@hotmail.com

טלפון: 054-3964646

לוכד עכברים מומלץ

טיפים למציאת לוכד עכברים מומלץ

המכרסמים הנפוצים ביותר בישראל הם העכברים. למראית עין הם נראים קטנים ומפוחדים, נראה כמעט שאין מה לחשוש מהם ושהם לא כאלו מזיקים. המציאות קצת שונה ממה שנראה, עכברים בבית יכולים לגרום לנזקים משמעותיים מכמה בחינות שונות, לכן ברגע שאתם מזהים עכבר בבית, בין אם ראיתם אותו ממש ובין אם הבחנתם בשאריות גללים של עכברים במגירות או במקום אחר בבית, כדאי למהר ולהזמין לוכד עכברים מומלץ שידע לטפל בבעיה ולהביא להרחקתם מהבית.

 

הסכנות בעכברים

  • עכברים נושאים מחלות שונות ומאחר והגעתם לבית נובעת מחיפוש אחרי מזון ומסתור, הם יכולים להפיץ את המחלות שהם נושאים בקלות רבה, זאת באמצעות הכרסום שמשמש אותם ליצירת פתחי מעבר ממקום למקום בתוך שטח הבית וכמו כן גם לכרסום במזון שבני הבית צורכים.
  • עכברים גורמים לנזק כבד ברכוש כאשר הם מכרסמים כל דבר שמהווה עבורם מכשול בדרך. הנזקים שהעכברים גורמים בבית יכולים להיות בחוטי החשמל שבתוך הקירות (דבר שיצריך הזמנת בעלי מקצוע שונים בעלות גבוהה), צינורות גז (דבר שמהווה סכנה ממשית לחיי אדם כתוצאה מדליפת גז אפשרית), כרסום רהיטים בבית ועוד..
  • מעבר לחיפוש אחרי מקורות מזון, העכברים מחפשים גם מקום מסתור חמים ונעים בו הם יוכלו לקנן ולהתרבות! במידה ולאחר תקופה קצרה של שהות בבית העכברים ירגישו שזו סביבה בטוחה עבורם ושבעלי הבית לא הזמינו לוכד עכברים, הם יתחילו להמליט עכברים נוספים. קצב ההתרבות של העכברים מהיר מאוד, היריון של עכבר נמשך בסך הכל עשרים ימים ובסופו הנקבה ממליטה עד שמונה גורים.שירותי לוכד עכברים מומלץ במרכז והשפלה
  • כאשר העכברים מתחילים להתרבות, לא כל הגורים מצליחים לשרוד את תקופת חייהם הראשונה בפאת קשיי הסתגלות למתחם, לכן יכול להיווצר מצב שגור עכברים יכנס למחילה בתוך הקירות או בצינורות החשמל או אינסטלציה ללא יכולת למצוא את דרכו החוצה, דבר שיביא למותו בתוך הקונסטרוקציה של הבית ויגרום לריקבון של הגופה ולריח חריף שלא מאפשר מחייה בתוך הבית. מעבר לריח החריף, הריקבון גורם גם להיווצרות סכנה תברואתית חמורה ולקינון של חיידקים ומחלות שונות.
  • ברגע שעכבר מוצא את מותו בתוך חלל הבית, במקום שהנגישות אליו מורכבת כגון: קירות הבית, צינורות וכדומה, בעל הבית יאלץ להזמין בעלי מקצוע שיצטרכו לאתר את מקום הפגר ולפרק את מה שמונע את הגישה אליו, דבר שעלול להסתכם בעלויות גבוהות מאוד של פירוק והרכבה של קירות, צינורות, ריצוף וכו'..

 

הסבר על הדברת עכברים בבית

 

לוכד עכברים או רעל נגד עכברים?

במקרים של הדברת עכברים ניתן להשתמש בשתי אפשרויות:

לכל אחת מהשיטות ישנם יתרונות וחסרונות שכדאי לקחת בחשבון כאשר מחפשים מדביר עכברים מומלץ ומקצועי.

 

לוכד עכברים

לוכד עכברים מומלץ חייב להיות אדם בעל ניסיון והכירות מעמיקה עם דפוסי ההתנהגות של העכברים, זאת על מנת שיוכל לדעת היכן למקם את המלכודות ובאיזה מלכודת עכברים כדאי להשתמש במתחם. העכברים מאוד אינטליגנטים והם יודעים לחמוק ממה שנראה להם כמו מלכודת וסכנה. קיימות מלכודות מסוגים שונים ובכל אחת מהן פיתיון שונה שיתאים לעונה ולמזג האוויר, בהתאם למזון שהעכברים מחפשים לצרוך בתקופה זו, וכמו כן שיתאים גם לאופי הבית שאליו הוזמן לוכד העכברים. בתים עם ילדים קטנים מתאפיינים לרוב בפירורי מזון רבים שהעכברים יכולים למצוא בקלות בכל פינות הבית, דבר שכל לוכד עכברים מומלץ ידע לשמש לטובתו כאשר הוא מציב מלכודת עכברים בבית.

 

 

השימוש במלכודות נגד עכברים

ניתן להשתמש במלכודת דבק נגד עכברים אותה המדביר ימקם כמכשול שחוסם את דרכו של העכבר למזון, כך הוא ייתפס במלכודת בקלות. לעומת זאת, כאשר מדובר במחסן או במתחם נקי שהנגישות למזון אינה קלה כל כך, לוכד עכברים מומלץ ידע להשתמש במלכודת עכברים גדולה יותר שבתוכה יש מזון שהעכבר יתקשה לעמוד בפיתוי ועל אף החשש מסכנה יכנס וכך ילכד והמדביר יוכל להרחיק אותו מהמתחם.

 

מלכודות נגד מכרסמים - עכברים או חולדות  מלכודת דבק - לכידת עכברים  מלכודת קפיץ  לוכד עכברים וחולדות במרכז

 

 

ההיבט המוסרי

היבט נוסף בנוגע לשימוש במלכודות נגד עכברים הוא ההיבט המוסרי. ישנן מלכודות עכברים שגורמות לעכבר לסבל רב, בניהן גם מלכודות הדבק שמאוד פופולריות בשימוש עצמאי בבתים, לכן לוכד עכברים מומלץ ידע לקחת בחשבון גם את האפשרות לשימוש במלכודת עכברים שתגרום לעכבר כמה שפחות סבל ואולי אפילו תאפשר פעולה של הרחקת עכברים מהבית במקום הריגתם.

לכל בעלי החיים יש תפקיד בטבע

הדברה נגד עכברים בבית או בגינה תמונהחשוב לזכור שלכל בעלי החיים בטבע יש תפקיד חשוב והכרחי שגורם לאיזון כללי ולהמשך הקיום שלנו בצורה טובה. גם לעכברים יש תפקיד ובזכותם אנו לא נתקלים במזיקים שונים וקטנים יותר בהם הם משתמשים למזון כאשר הם נמצאים בטבע הפתוח. העכברים הם חיה צמחונית בהגדרה, אך הם אוכלים כמעט כל דבר שיכול להזין אותם ולאפשר להם לשרוד את תנאי השטח, דבר שגורם להם לאכול גם חרקים קטנים שנמצאים בצמחייה ומקקים (כמו התיקן הגרמני שנפוץ בבתים גם הוא) ומזיקים נוספים שלא נרצה לראות בתוך הבית שלנו.

 

ריסוס ביוב של בניין בתל אביב

 

הדברת עכברים ברעל

לוכד עכברים שמחליט להשתמש ברעל נגד עכברים לרוב יבוא לידי החלטה זו רק במקרים שלעכברים יש נגישות את תוך הבית ממקורות חיצוניים שלא ניתנים להדברה באמצעות מלכודות והרחקת העכברים מהבית. מקרים אלו נפוצים בבתים שנמצאים בקרבת מקום לשטחים חקלאיים, או למרכזי מסחר עירוניים בעלי ריכוזי אשפה ופסולת גבוהים. לשימוש ברעל יש יתרון אחד ברור – הוא גורם לפעולת הדברת עכברים מהירה וקלה, זאת מאחר ולא נדרשת פעולת לכידה שתלויה ביכולת לגרום לעכבר להיכנס אל תוך המלכודת.

 

זהירות – השימוש מסוכן

ריסוס בביוב של הבית גור הדברותהשימוש ברעל נגד עכברים בבית הוא שימוש מסוכן! על מנת שנוכל לגרום לעכבר מוות מרעל אנו צריכים להשתמש בכמות רעל גבוהה יחסית, דבר שעלול להוות סיכון ממשי בעבור חיות מחמד קטנים כגון חתולים, כלבים, תוכים וכדומה, ואפילו להוות סיכון ממשי בעבור פעוטות וילדים קטנים, שגם ככה לא מודעים לסכנה ועלולים להכניס לפה רעל נגד עכברים שמצאו באחת מפינות הבית. השימוש ברעל נגד עכברים מחייב מקצועיות וניסיון רב באיתור סכנות פוטנציאליות, דבר המחייב אתכם בבחירת מדביר עכברים מומלץ ומקצועי בעל וותק וניסיון בתחום הדברת העכברים.

 

פינוי פגר של מכרסמים

בעיה נוספת שעלולה להיווצר בעת השימוש ברעל נגד עכברים בתוך הבית היא איתור פגר העכבר לאחר שמת הרעל. אין לדעת היכן העכבר ימות, דבר שעלול להביא אתכם להוצאות כספיות רבות בפירוק והרכבה של אזורים בבית כפי שהוזכר בתחילת הדף בפירוט הסכנות בעכברים. מדביר עכברים מומלץ ישתמש ברעל רק באזורים פתוחים שלא מאפשרים נגישות לאלו שעלולים להיפגע מהרעל, לרוב בתוך פתחי ביוב במעטפת הבית החיצונית, מקרים של עכברים בגג הבית או הבניין, מחוץ לחצר בבתים שנמצאים בקרבת שטח חקלאי וכדומה.

 

דיווח למוקד תברואה עירוני

מדביר עכברים מקצועי ידע גם להפנות אתכם לקבלת עזרה במידת הצורך מהגורמים העירוניים שממונים על הדברת עכברים בעיר שלכם. ישנו פיקוח עירוני שמטרתו לטפל במקרים של הדברת מכרסמים כדי למנוע מאנשים רבים להשתמש ברעל נגד מכרסמים בצורה לא אחראית ועל ידי זה ליצור סכנות אפשריות לבעלי חיים שונים ולילדים קטנים באזור. גם בשימוש בהדברת עכברים ברעל ישנו היבט מוסרי שכל מדביר עכברים מומלץ ידע לקחת בחשבון! רוב האנשים נוטים לחשוב שהזמנת לוכד עכברים הופכת את פעולת ההדברה למוסרית יותר בעקבות השימוש במלכודת ולא ברעל אך הדבר אינו נכון כלל וכלל.

 

הדברת מכרסמים בבית פרטי

 

סוגי מלכודות לעכברים

ישנן מלכודות עכברים שגורמות למכרסמים מוות וסבל רב הרבה יותר ממה שיגרום השימוש ברעל עכברים. לדוגמה: מלכודת דבק נגד עכברים עלולה לגרום לעכבר להידבק ללא יכולת לזוז כאשר הוא ימות רק לאחר כמה ימים, בהם הוא דבוק למלכודת בפחד נוראי. גם השימוש במלכודות קפיץ מסוגים שונים עלולות לגרום לעכבר לפציעה אנושה שלא תהרוג אותו מיידית אלא תגרום לו להיתפס במלכודת ולגסוס לאט בעודו פצוע וללא יכולת תזוזה.

 

הזמינו לוכד עכברים מומלץ

לוכד חולדות מוסמך במרכז - גור הדברותישנם מצבים שבהם השימוש ברעל עכברים הוא מוסרי הרבה יותר מהשימוש במלכודות נגד עכברים! כאשר אתם מזמינים לוכד עכברים מומלץ ומקצועי בעל וותק וניסיון בהדברת עכברים, הוא ידע לשלב שיטות הדברת עכברים שונות באותו המתחם שדורש הדברה וכך להביא לתוצאה יעילה, לפעול בדרך שאינה מסוכנת לחיות מחמד אחרות ולבני אדם, וגם לגרום כמה שפחות סבל וייסורים לעכבר בעת ההדברה.

 

חברת גור הדברות

“גור הדברות” פועלת באישור המשרד לאיכות הסביבה, רישיון הדברה מספר 2031.
חשוב לציין בגור הדברות תקבלו אחריות מקצועית מלאה. במקרה הצורך, במידה והבעיה לא נפתרה במלואה, נבוא שוב פעם לעשות הדברה בחינם !

נשמח להעניק לכם שירות מקצועי ואדיב – גור מדבירים באהבה.

מפת עמוד - תוכן עניינים
צרו איתנו קשר

פוסטים אחרונים

זיהוי פשפש המיטה על המזרון

פשפש המיטה זיהוי

פשפש המיטה זיהוי מקדים פשפש המיטה זיהוי מקדים לפני הדברה – איך מזהים את פשפש המיטה? כדי לזהות נגיעות של פשפשי מיטה

קרא עוד »
הדברת חולדות במטבח של מסעדה

הרחקת חולדות מהבית

המלצות להדברת חולדות הדברת חולדות או הדברת עכברים בבית פרטי, שונה לגמרי ממקרים של הדברת עכברים וחולדות בבניין מגורים. חולדות בבית פרטי

קרא עוד »
לכידת חולדות בתל אביב בתוך מעלית

חולדת החוף

לחולדת החוף יש כמה שמות שונים, שכולם ניתנו לה כחלק מתיאור הפעילות שלה. השם הראשון של חולדת החוף הוא – חולדה נודדת,

קרא עוד »
מחיר הדברת מכרסמים חולדות ועכברים

עכבר השדה

כשמו כן הוא, עכבר שגדל בשדה ושם הוא מנהל את חייו. עכבר השדה דומה מאוד לעכבר המצוי, רק שבשונה מהעכבר המצוי שפועל

קרא עוד »
הדברת עכברים בבית תמונה

עכבר מצוי

לא לחינם סוג עכברים זה נקרא – "עכבר מצוי". אם נתקלתם בעכבר בבית, סביר להניח שמדובר בעכבר המצוי. אמנם יש לא מעט

קרא עוד »
חולדה מטפסת על חלון דירה

נשיכת חולדה

תושבים רבים במרכז הארץ נתקלים לא פעם בחולדות שמתרוצצות ברחובות העיר. הסיבה העיקרית להופעתן של החולדות היא עבודות התשתית של הרכבת הקלה,

קרא עוד »
Facebook
Twitter
Pinterest
Tumblr
Telegram
WhatsApp
Email

פוסטים אחרונים

הדברה נגד גוקים מכל הסוגים

ג'וקים בראשון לציון

הדברת ג'וקים בראשון לציון ערים כמו ראשון לציון, שמלאות בבתי תושבים וגם בעסקים רבים ואזורי מסחר ותעשייה, מחייבת שימוש בחומרי הדברה ירוקה,

קרא עוד »
לוכד עכברים וחולדות במרכז

מכרסמים ביתיים

מכרסמים ביתיים ישנם סוגי מכרסמים שהסתגלו לאורח החיים הבייתי והתרגלו למצוא כל מה שנדרש להם בסביבה שקרובה לאזורי הבתים ושכונות המגורים. את

קרא עוד »
לכידת חולדה בבית בתל אביב

לכידת עכברים

לוכד עכברים מומלץ בשונה מחולדות העכבר הוא חיה מאוד פחדנית, דבר שגורם לה לפעול פעמים רבות מתוך לחץ וחרדה, לכן שימוש של

קרא עוד »
חייג עכשיו..
× שלחו וואטסאפ
דילוג לתוכן