fbpx

מייל: dekeldekel24@hotmail.com

טלפון: 054-3964646

חולדות בראשון לציון

בהלת חולדות בראשון לציון

בימים האחרונים שוררת בהלת חולדות בראשון לציון בעקבות מקרה של תינוק שננשך בפניו על ידי חולדה שפלשה אל תוך הבית וטיפסה היישר אל תוך מיטת התינוק חסר האונים. מדובר בתינוק בן חמישה חודשים כך שלא היה בכוחו להתנגד לחולדה ולהילחם בה, וכל שנותר לתינוק המבוהל לעשות זה לצרוח לעזרה בבכי קורע לב. אביו של התינוק שמע את הצרחות וניגש מיד לראות מה גורם לתינוק לצרוח, ולתדהמתו הוא גילה חולדה יושבת על פניו של הפעוט ונושכת אותו באכזריות כשהוא מכוסה כולו בדם!

לוכד עכברים וחולדות במרכזהדירה שבה אירע המקרה המזעזע נמצאת בקומה הראשונה של בניין מגורים בראשון לציון, אך לחולדות אין שום בעיה לטפס ולחדור לכל מרחב שבו יוכלו למצוא קורבן חסר ישע שאולי יהפוך למזון עבורן. כמעט בכל בניין מגורים בראשון לציון ניתן למצוא סימנים מקדימים שיעידו על הימצאותן של חולדות באזור, אך רוב התושבים מחכים שהגוף העירוני, שאמון על תברואה מטעם העירייה, יטפל בחולדות וינקה את אזור המגורים מהמכרסמים האכזריים הללו.

אביו של התינוק שננשך על ידי חולדה בראשון לציון, ולדימיר סטורוסטין, מספר שהוא היה המום לגלות את בנו הפעוט מכוסה בדם על פניו כאשר חולדה יושבת עליו ונושכת אותו בכל אזור הפנים. ולדימיר לקח את בנו מיד והחולדה קפצה ממיטת התינוק והחלה במנוסה. למרבה המזל ולדימיר סטורוסטין הצליח להרוג את החולדה, ולאחר בדיקה של פגר החולדה נמצא שהיא איננה נושאת מחלות קשות שבדרך כלל ניתן למצוא אצל חולדות, אך המקרה הקשה הותיר אותו המום ונסער.

ולדימיר סטורוסטין הזמין מיד אמבולנס שיפנה את בנו לקבלת טיפול רפואי, ולאחר טיפול בבית הרפואה "אסף הרופא", ולאחר בדיקה של פגר החולדה במכון הווטרינרי, התינוק נמצא בריא וכל שנותר לו זה להחלים מהפצעים ומהטראומה הקשה שחווה.

 

סערה ברשתות החברתיות

הסיפור שגרם לבהלת חולדות בראשון לציון התפרסם על ידי ולדימיר סטורוסטין בפוסט ברשת החברתית "פייסבוק", ומיד תפס תאוצה וקיבל שיתופים רבים בקרב אנשים רבים ברשת החברתית, עד שגם באתרי החדשות וערוצי הטלביזיה הבינו שמדובר במקרה שצריך לפרסם כדי שתושבי הערים המרכזיות יבינו שטיפול הדברת חולדות זה דבר הכרחי שמחייב התייחסות רצינית!

ולדימיר סטורוסטין מספר שהוא אפילו חשב לעזוב את האזור של ביתו, אך מאחר והוא אוהב את השכונה ואת השכנים שלו, הוא לא מעוניין לעזוב את אזור המגורים בראשון לציון והוא דורש מגופי התברואה העירוניים שיטפלו בכל הנושא של חולדות בראשון לציון בצורה רצינית, כזו שלא תאפשר שוב פעם מקרים מחרידים כמו זה שקרה לו ולבנו בהפתעה.

חולדות בראשון לציון פייסבוקתוך כדי שיחה, שבה ולדימיר סטורוסטין מתאר את האירוע, הוא טוען שמישהו מהגופים העירוניים לא עשה את עבודתו כראוי, וזה מה שהוביל למקרה הקשה שבו חולדה בראשון לציון תקפה את בנו בתוך מיטתו. לדבריו, שכנים רבים התלוננו על הימצאותן של חולדות בראשון לציון בכל אזורי המגורים של בניינים בשכונה, ומידי פעם הם רואים את החולדות באזור של החנייה וחדרי האשפה של הבניין.

לאחר פרסום המקרה ברשתות החברתיות, עיריית ראשון לציון טענה בתגובה שהימצאותן של חולדות בראשון לציון מגיעה לרוב מפתחי ביוב חשופים, בהם החולדות משתמשות למסתור ומעבר ממקום למקום, ועל אף שהמקרה יטופל על ידם – על התושבים להיות ערניים ולשים לב לכל מפגע תברואתי שעלול להביא להופעתן של חולדות בקרבת בניין מגורים.

 

הדברת חולדות בראשון לציון

הנושא של הדברה בראשון לציון אינו שונה מטיפולי הדברת מזיקים בכל עיר אחרת. מדובר בנושא שמחייב התייחסות רצינית, ומאחר והטיפול של גופי התברואה העירוניים לא מצליח לתת מענה מקיף לתופעת המזיקים בתוך הערים, על התושבים להגדיל ראש ולהזמין חברת הדברה בראשון לציון באופן פרטי, כך להימנע מסיכונים מיותרים שעלולים להסתיים באופן חמור הרבה יותר מזה של התינוק שננשך על ידי חולדה בראשון לציון.

מלכודות נגד מכרסמים - עכברים או חולדותאז איך עושים הדברת חולדות בראשון לציון בצורה יעילה ובטוחה שתאפשר לכם לישון בשקט? הרי חולדות הן חיות מאוד חכמות, ויש להן כישורים אתלטיים גבוהים שמאפשרים להן לטפס ולהגיע כמעט לכל מקום שהן רוצות!

האם הזמנת חברת הדברה בראשון לציון תביא למיגור חולדות מהבית באופן קבוע שמאפשר שקט נפשי? האם הדברת חולדות נעשית על ידי חומרי הדברה רעילים או שהדרך היחידה למגר את החולדות מהאזור זה על ידי הזמנת לוכד חולדות ברגע שאנו מבחינים בהן?

כל הנושא של חולדות מורכב קצת יותר מנושא של הדברת מכרסמים מסוג אחר, אך בהחלט קיימת דרך שתאפשר לכם לישון בשקט ולהיות בטוחים ב – 100% שאין לכם חולדות בבית.

 

מלכודת חולדות ביתית – טיפול מונע מצוין!

כדי למגר את הופעתן של חולדות בראשון לציון, או בכל עיר אחרת שחשופה לחולדות שמגיעות דרך פתחי ביוב של בנייני מגורים, אתם צריכים את הדבר הכי חם בענף של הדברת חולדות ועכברים – מלכודת חולדות מסוג תיבת האכלה! לא מדובר בעוד מלכודת חולדות סטנדרטית, אלא בחידוש מפתיע שנבנה בחכמה רבה ומצליח להתגבר על האינטליגנציה הגבוהה של החולדות עד ללכידתן, הרבה לפני שהן חודרות אל תוך הבית ומפתיעות את יושביו באמצע הלילה.

מדובר במלכודת חולדות מהפכנית שגורמת לחולדה להפעיל את כל החושים האינטליגנטים שלה, ועל ידי מעבר במעין מבוך קצר, היא נכנסת אל תוך המלכודת ללא יכולת לצאת ממנה!

מלכודת נגד חולדות בבית - תיבת האכלה בטיחותיתתיבת האכלה זו מלכודת חולדות בטיחותית מאוד, ואין שום חשש שחיות מחמד קטנות או ילדים קטנים יצליחו לפתוח אותה או לגעת בפיתיון שנמצא בתוכה. תיבת האכלה לחולדות זו מלכודת חולדות קטנה שניתן לשים אותה בפתח הבית, ממש ליד דלת הכניסה, או בתוך חדרי כביסה ומחסנים שעלולים להוות מקום אטרקטיבי עבור מעבר חולדות בבית.

עד היום הפתרון היעיל עבור לכידת חולדות היה מלכודת חולדות מסוג קפיץ, בה החולדה נלכדת וקשה לה מאוד לצאת ולהשתחרר ממנה. מאחר וחולדות הן חיות עזות פנים והן יעשו הכל כדי לשרוד, חולדות רבות שנלכדות בתוך מלכודת חולדות מסוג משטח דבק כרסמו את החלק מגופן שנתפס במלכודת וכך הן השתחררו וברחו. מלכודת חולדות מסוג קפיץ לא מאפשרת לחולדות לברוח, וברוב המקרים החולדות מתות מיד עם תפיסתן בקפיץ. אך הבעיה היא שמלכודת קפיץ מסוכנת מאוד לשימוש באזורים שבהם יש ילדים קטנים וחיות מחמד! ומסיבה זו בעלי בית רבים מסרבים להשתמש במלכודת קפיץ בעבור לכידת חולדות בבית.

לכן – הפתרון היעיל ביותר עבור לכידת חולדות בבית זו מלכודת חולדות מסוג תיבת האכלה! לקבלת פרטים נוספים, אתם מוזמנים לבקר בעמוד הבא – מלכודת חולדות.

 

הדברת חולדות או עכברים בבית

 

גור הדברות – הדברה או לכידת חולדות בראשון לציון

“גור הדברות” פועלת באישור המשרד לאיכות הסביבה, רישיון הדברה מספר 2031.
חשוב לציין בגור הדברות תקבלו אחריות מקצועית מלאה. במקרה הצורך, במידה והבעיה לא נפתרה במלואה, נבוא שוב פעם לעשות הדברה בחינם !

נשמח להעניק לכם שירות מקצועי ואדיב – גור מדבירים באהבה.

למידע נוסף בנושא הדברת חולדותלחצו כאן

מפת עמוד - תוכן עניינים
צרו איתנו קשר

פוסטים אחרונים

זיהוי פשפש המיטה על המזרון

פשפש המיטה זיהוי

פשפש המיטה זיהוי מקדים פשפש המיטה זיהוי מקדים לפני הדברה – איך מזהים את פשפש המיטה? כדי לזהות נגיעות של פשפשי מיטה

קרא עוד »
הדברת חולדות במטבח של מסעדה

הרחקת חולדות מהבית

המלצות להדברת חולדות הדברת חולדות או הדברת עכברים בבית פרטי, שונה לגמרי ממקרים של הדברת עכברים וחולדות בבניין מגורים. חולדות בבית פרטי

קרא עוד »
לכידת חולדות בתל אביב בתוך מעלית

חולדת החוף

לחולדת החוף יש כמה שמות שונים, שכולם ניתנו לה כחלק מתיאור הפעילות שלה. השם הראשון של חולדת החוף הוא – חולדה נודדת,

קרא עוד »
מחיר הדברת מכרסמים חולדות ועכברים

עכבר השדה

כשמו כן הוא, עכבר שגדל בשדה ושם הוא מנהל את חייו. עכבר השדה דומה מאוד לעכבר המצוי, רק שבשונה מהעכבר המצוי שפועל

קרא עוד »
הדברת עכברים בבית תמונה

עכבר מצוי

לא לחינם סוג עכברים זה נקרא – "עכבר מצוי". אם נתקלתם בעכבר בבית, סביר להניח שמדובר בעכבר המצוי. אמנם יש לא מעט

קרא עוד »
חולדה מטפסת על חלון דירה

נשיכת חולדה

תושבים רבים במרכז הארץ נתקלים לא פעם בחולדות שמתרוצצות ברחובות העיר. הסיבה העיקרית להופעתן של החולדות היא עבודות התשתית של הרכבת הקלה,

קרא עוד »
Facebook
Twitter
Pinterest
Tumblr
Telegram
WhatsApp
Email

פוסטים אחרונים

הדברה נגד גוקים מכל הסוגים

ג'וקים בראשון לציון

הדברת ג'וקים בראשון לציון ערים כמו ראשון לציון, שמלאות בבתי תושבים וגם בעסקים רבים ואזורי מסחר ותעשייה, מחייבת שימוש בחומרי הדברה ירוקה,

קרא עוד »
לוכד עכברים וחולדות במרכז

מכרסמים ביתיים

מכרסמים ביתיים ישנם סוגי מכרסמים שהסתגלו לאורח החיים הבייתי והתרגלו למצוא כל מה שנדרש להם בסביבה שקרובה לאזורי הבתים ושכונות המגורים. את

קרא עוד »
לכידת חולדה בבית בתל אביב

לכידת עכברים

לוכד עכברים מומלץ בשונה מחולדות העכבר הוא חיה מאוד פחדנית, דבר שגורם לה לפעול פעמים רבות מתוך לחץ וחרדה, לכן שימוש של

קרא עוד »
חייג עכשיו..
× שלחו וואטסאפ
דילוג לתוכן