fbpx

מייל: dekeldekel24@hotmail.com

טלפון: 054-3964646

הדברת דג הכסף

דג הכסף הינו חרק קטן נטול כנפיים. גופו שטוח, בעל צבע כסוף אפור או שחור, ויש לו רגלים דקות וזריזות. מאחר והוא לא אוהב את החשיפה לאור, הוא נוטה להתרבות במקומות חשוכים ולחים ולכן הדברת דג הכסף מצריכה זיהוי מקדים של מוקדי הנגיעות במתחם.

מיהו דג הכסף?

המזיק הקטן מתחלק לשני סוגים – דג הכסף ודג כסף הבית, לשניהם תכונות דומות ושניהם ימצאו את דרכם אל הבית. האחד יעדיף תנאי חוץ ויתחבא מתחת לסלעים בחצר. והשני יחפש תנאים חמימים וישהה בעיקר בתוך הבית, מתחת למקררים, בתוך סדקים, במרצפות וכו’..

הנזק שהוא גורם בבית

דג הכסף גורם לנזק איטי ויסודי. לרוב יפגע בספרים, טפטים, בדים ועוד.. מאחר והוא מכרסם בהם ומשתמש בהם כמקום מסתור בו הוא מרגיש בטוח להתרבות.

נגן וידאו

דג הכסף אוכל סוגי עמילן או חומרים שלרוב נמצאים בדבק שיש בכריכות ספרים, שיער שנשר וסוגי אשפה שונים. הוא מסוגל לאכול גם כותנה, משי ואפילו חומרים מלאכותיים. לדג הכסף יש יכולת עמידות גבוהה מאוד והוא מסוגל להסתתר ללא מזון תקופות ארוכות.

מפת עמוד - תוכן עניינים

שיטות הדברת מזיקים

הדברת דג הכסף נעשית בכמה שיטות, אך הדבר החשוב ביותר להדברת דג הכסף הוא מניעת התנאים שמשמשים אותו למסתור והתרבות. החרק הקטן מחפש את המקומות הלחים ואת הפתחים והסדקים שבהם הוא יוכל להסתתר. לרוב מניעת הלחות תגרום לו להיעלם אך זהו פתרון זמני, כדי להדביר את דג הכסף באופן מקצועי דרושה פעולת הדברה שתגבה את איטום החריצים ואת היווצרות הלחות במקומות שאינם מאווררים.

החומר המשמש להדברה

הדברת דג הכסף נעשית באמצעות חומר ייחודי שהינו בטוח לסביבה ויעיל לשימוש. חומר זה מהווה פיתיון שנראה לו כאוכל ולאחר שיאכל אותו זה יביא למותו. קיימות גם שיטות נוספות ללכידת החרק באמצעות ריח של תמיסות מלחי אמוניה וכמו כן שיטות ירוקות לגמרי שמהוות פיתוי לחרק שברגע שייפול למלכודת ילכד ויודבר.

לחברת גור הדברות יש 30 שנות ניסיון (החל משנת 1993) של עבודת שטח

הדברה ירוקה מקצועית ויעילה, לאחר בדיקה יסודית של המתחם הנגוע

לחברת גור הדברות יש 30 שנות ניסיון

של עבודת שטח (החל משנת 1993)

הדברה ירוקה מקצועית ויעילה

לאחר בדיקה יסודית של המתחם הנגוע

שאלות על הדברת דג הכסף

אם תבינו את ההיגיון שעומד מאחורי פעולת ההדברה, תוכלו להבין כיצד צריך לנהוג כדי לקבל תוצאה מקסימלית. חומרי ההדברה מנסים להשיג 2 פעולות: הראשונה זה לחסל את החרקים הקיימים במקום, והשניה זה להפוך את המתחם ללא ידידותי עבור חרקים וכדי להשיג פעולה זו אנו רוצים לחסום את כל דרכי הגישה ונתיבי המעבר המשמשים את החרקים בבית.

חלק מאותם דרכי גישה נמצאים גם על הרצפה. לדוגמה: השטח מאחורי הסלון, או שטח מוסתר מתחת לספריה או ריהוט כלשהו, ובשעות הלילה גם רצפת המטבח משמשת למעבר בטוח עבור חרקים, לכן מומלץ לא למהר עם שטיפה יסודית של הבית אחרי הדברה. אפשר לנקות ואפשר גם לשטוף, רק לא לעשות ניקיון יסודי ובפרט לא בכל אותם מקומות שנראים בעלי פוטנציאל לשימוש מזיקים.

מחיר הדברה נקבע על פי שילוב של כמה פרמטרים, העיקריים הם גודל שטח הבית וסוג המזיקים שתרצו להדביר. אם יש לבית גינה, או אם תרצו להדביר איזה מחסן מלא בציוד מאובק, גם נתונים אלו ישפיעו על קביעת המחיר להדברה בבית. כדי לקבל מחיר הדברה מדויק, שתואם את המצב הספציפי שלכם, מומלץ לחייג אלינו ולאחר שתענו על כמה שאלות נוכל לתת לכם הערכת מחיר כמו שצריך.

באופן כללי אפשר לומר שטווח המחירים נע באזור של 240 ש"ח לדירת 2 חדרים ועד 300 ש"ח לדירת 5 חדרים. מחיר הדברה לבית פרטי יכול להגיע גם ל 800 ש"ח, במידה ויש גינה וכדומה.
יש סוגי מזיקים מסוימים שעלות ההדברה שלהם קצת יותר יקרה, לדוגמה כיני יונים, קרציות או הדברת פשפש המיטה שדורשת שימוש בקיטור וציוד מיוחד.

הכוונה במונח "הדברה ירוקה" זה שלא נעשה שימוש בחומרי רעל כימיקלים, אך בפועל זה לא מה שקורה בשטח וכמעט כל חברה שמציעה הדברה ירוקה משתמשת בחומרי רעל – אבל בריכוז רעלים מאוד נמוך, בתרכובת הדברה המשלבת חומרים ירוקים בנוסף לחומרי רעל בעלי ריכוז נמוך ולא מסוכן. השיטה הירוקה מתבססת על חומר סינתטי מן הצומח, שבטבעו דוחה חרקים, אך מאחר והוא לא לגמרי יעיל כשמשתמשים בו לבד – מוסיפים גם רעלים בריכוז נמוך וכך מתקבלת תוצאה שנקראת בפי מדבירים "ירוקה".

חברת גור הדברות מתמחה בהתאמת טיפול הדברה ירוקה לפי סוג המזיק, דרכי הפעולה שלו ואורחות חייו. יש לנו ניסיון של 30 שנים בעבודת שטח אינטנסיבית עם כל סוגי המזיקים ואין לנו ספק שנוכל לספק לכם שירות מקצועי ברמה הכי גבוהה שיש בענף ההדברה בישראל.

צוות המדבירים שלנו משתמש בחומרי הדברה בטוחים ויעילים, כאשר תרכובת ההדברה ואופן ההטמעה במתחם הנגוע מותאמים בהתאמה מלאה עבור כל מקרה ומאפייניו הייחודיים.

להתאמת מדביר מומלץ נגד כל סוגי החרקים:
חייגו לטלפון 054-3964646
או שלחו אלינו פניה דרך – טופס יצירת קשר

להתייעצות וקבלת מחיר הדברה - שלחו פניה

או חייגו אלינו: 054-396-4646

מחיר הדברת דג הכסף

מחיר להדברת דג הכסף

  • הדברה לדירת 2 חדרים: 320 ש”ח
  • הדברה לדירת 3 חדרים: 340 ש”ח
  • הדברה לדירת 4 חדרים: 360 ש”ח
  • הדברה לדירת 5 חדרים: 380 ש”ח
  • הדברה לבית קרקע: 500 – 300 ש”ח
    (תלוי בגודל הבית והחצר)
גור הדברות

צור קשר..

התקשרו עכשיו לקבלת מידע נוסף או הצעת מחיר

“גור הדברות” פועלת באישור המשרד לאיכות הסביבה, רישיון הדברה מספר 2031.
חשוב לציין בגור הדברות תקבלו אחריות מקצועית מלאה. במקרה הצורך, במידה והבעיה לא נפתרה במלואה, נבוא שוב פעם לעשות הדברה בחינם!

נשמח להעניק לכם שירות מקצועי ואדיב – גור מדבירים באהבה.

חייג עכשיו..
× שלחו וואטסאפ
דילוג לתוכן